De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 9 oktober 2008

Heerlijk weer

Het was heerlijk weer vandaag. Na het werk ben ik dan ook nog heerlijk wezen wandelen met de heren. Eerst met Kevin en Jayson. Ze kunnen het tempo van de jonge heren toch niet meer volgen. In hun eigen tempo kunnen ze nog hele stukken lopen. Met Kevin gaat het nu weer goed. Het leek een tijdje terug niet zo best met hem maar hij is weer helemaal tegen de wal opgeklommen. Het plezier straalt er bij beide oudjes nog gewoon van af.

He baas schiet je wel een beetje op.






Heerlijk samen door het lange gras



Kevin in zijn element.






Ook Jayson wil even laten zien dat hij ook nog steeds mooi in show stand kan staan. Het is dat Jayson zijn ballen mist,door kwaadaardige tumoren, anders kon hij zo mee doen met de veteranen klas op de shows.



25 jaar beagle wijsheid bijelkaar. De levens ervaring straalt van de mooie grijze koppen af.





Als ik weer thuis ben neem ik Michael en Dylan mee. Mango moet nog even wachten. Na het eten ga ik ook met hem het veld nog in. Michael en Dylan trekken steeds meer naar elkaar toe. Het is prachtig om te zien hoe Michael opkomt voor zijn kleine broertje.

De Muskoka trein op snelheid.



Echte vrienden.



Spoortje volgen.



Is hij nu naar links of toch naar rechts gegaan.



Dan eerst het spoor naar links maar volgen.



En dan naar rechts. De vliegen en muggen kwamen met grote hoeveelheden uit het lange gras vandaan.



Ik zie wat Michael !!



Als ze in de verte iets zien zijn ze beiden erg attent.



Zijn ze niet prachtig, zo met z'n tweetjes.

Geen opmerkingen: