De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 15 februari 2009

Operatie mislukt, patient overleden..

Na onze wandeling vanmorgen zijn de heren eerst lekker gaan liggen slapen. Nu ze weer wakker zijn moet er weer druk gespeelt worden. Dylan heeft al eens te kennen gegeven dat als hij later groot is hij graag in het ziekenhuis wil werken en wel als chirurg. Vanmiddag liet hij vol trots aan max zien hoe goed hij is in hersenoperaties. Helaas ging er iets fout en is de patient in de loop van de middag overleden



Oeps ik heb iets niet goed gedaan.



Maar geen nood er zijn nog wel meer patienten die een operatie moeten hebben. Max was het hier niet mee eens en probeerde een patient te redden van een operatie door Dylan.





Oke jij je zin ik geef het op. Ik doe de operatie dan wel volgende week dan is ben jij weer naar huis.



Pfffff, komt Max hier logeren, mag ik van hem niet eens mijn hobby uitoefenen. En nu steekt ie ook nog de tong tegen mij uit. Wacht maar ik krijg hem nog wel....



Hoi Max je bent wel lief hoor(slijm,slijm ,slijm) Ik zal je oren wel even schoon slikken.(als ik maar lang genoeg slik mag ik misschien eend toch wel opereren.)

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een gezelligheid in hotel
Westerbork, als het niet zo ver was ging ik wel wat vaker een
bakkie koffie doen daar.....

Groeten oet Limburg