De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 14 februari 2009

We zijn weer met z'n vieren

Vriendje Max is hier een week te logeren. Dus weer vier beagles over de vloer. Dit weekend is Alinda met Mango naar een show in Denemarken dus het is een echt beagleweekend hier. Vanmorgen had ik Alinda naar haar ouders gebracht. Petra kwam daar ook. Na een bakje koffie zijn de dames begonnen aan hun Deense avontuur. Ik ging weer terug naar huis en heb bij aankomst direkt de honden hun tuigje omgedaan en ze in de auto gestopt. Ondertussen de hele jas zak vol koekjes gedaan. En nu op naar het bos. Onderweg kwamen we een slipjacht tegen met Foxhounds, Wat een prachtig gezicht. Ik stond echt te genieten. Het blijft een droom om zelf ooit eens mee te mogen met een slipjacht en dan het liefst ook nog in Engeland.

Paarden



Honden



De ruiters zaten stevig in het zadel.



De Houndsman houd de meute bijelkaar.



In het bos laat ik Jayson los. Als hij weet dat er koekjes in de jas zitten dan blijft hij wel in de buurt. Het was heerlijk weer en de heren genoten met volle teugen. Het was een genot om te zien hoeveel plezier Jayson weer heeft. Na het overlijden van Kevin is hij toch een behoorlijk aantal dagen van slag geweest. Maar hij heeft de draad weer opgepakt en heeft weer ontzettend veel lol met de jonge generatie.

Een happy hond.



Lekkere geurtjes in overvloed.



Nog steeds blij.



Samen zijn we sterk.



Die grijns kwam niet van zijn bekkie.



Plezier voor drie.



Nog meer geurtjes.



Koekjes.... ik kom al.



Mike en Max echte vrienden.



Friends.



Wat ruiken jullie daar.



De jongste en de oudste.



4 op een rij let op het kleur verschil.



Mike en Max



Niet harder Max, dan stijg je op.



Jumping Dylan.



Na een wandeling van een kleine twee uur nog steeds blij.



Het was een heerlijke middag voor baas en hond.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

He Tjeerd,

Het genot straalt eraf....
Heerlijk toch zo,n dag.
En als ik Jayson na zo'n zware
periode met een happy face op de foto zie, dan smelt ik meteen.
Wel knap dat je met 4 beagles toch zulke mooie foto's kunt maken.

groeten uit Limburg

Anoniem zei

He hoi,
Een late reactie maar ik vertelde over de slipjacht en...
Elk najaar is in Amerika bij Roden ook een geweldige slipjacht de moeite waard om heen te gaan aldus mijn schoonouders (zij gaan en staan al jaren naar het Ronostrand waar de slipjacht begint)
Groet Jacquelien

Anoniem zei

Tjeerd.. wat ziet Jayson er zo lief uit met zijn witte koppie... fijn om te horen en te zien dat hij weer in zijn element is na het verlies van Kevin.

Zo te zien heeft Jayson ook van die wandeling genoten...dus de zon schijnt weer voor hem..

gr Sylvia en een likje van Krista