De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 16 juli 2013

Drukke tijden

Even een snelle update van de belevenissen van de meute in de laatste dagen. Door tijdnood lukt het me niet om de blog nu steeds goed bij te werken.

Zo als elke dag was ik weer veel met de heren in de velden rond Westerbork te vinden. Elwood geniet  dan van het heerlijk los rennen en gek doen.


Ik ben begonnen met speur werk. De kleine  man is erg geconcentreerd.


Maar na inspanning is het tijd voor ontspanning, lekker rennen.


Paashaasje.


Vrijdag kwam er visite uit Noorwegen.  Als of de heren wisten dat er wat ging gebeuren, ze stonden allemaal op de uitkijk in de vensterbank.


Elwood maakte nieuwe vriendjes.


Een gezellige boel in de tuin.


 
Aan het eind van de dag is de kleine man erg moe.
 

Zondag was een echte rustdag. Beetje in de tuin hangen en lekker wandelen.

Mango en Elwood, de beste vriendjes.


Mijn vier span .

Even op de foto, het was ging niet vanzelf om ze alle vier een beetje redelijk op de plaat te krijgen.


Maar uiteindelijk lukt het toch.


Neef Elwood en oom Justin samen in de tuin.


Beide heren samen met Dylan.


De bende van Bork, Spuit elf zit heerlijk eigenwijs boven op de stoel, pffff wat denkt ie wel niet.


Eigenwijs...... wie ik ?????



3 opmerkingen:

Sylvia zei

Ach druk druk en minder tijd voor je blog!

Maar die foto's mogen er wel zijn hoor!

Wat heerlijk verwaand die Elwood :-)

Leuk het bezoek uit Noorwegen!

sjoukje zei

Leuk weer,en Elwood....dat is me d'r eentje!ea

esther zei

heerlijk om weer even bij de de Borkse meute binnen te kijken :)
ik heb weer genoten