De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 8 juli 2013

Uitrusten en waterpret op zondag

De zomer is nu eindelijk gearriveerd. De show dag op zaterdag was al een warme dag maar ook gisteren, zondag, was het weer stralend weer. De heren moeten eerst wel weer wennen aan de weersomslag en houden zich dan ook de hele dag heel rustig. Ze liggen in de zon en dan weer in de schaduw. Inspannen doen ze zich niet.

Mango en Elwood liggen samen op de tuin strecher. Huu, riep je me baas??


Maar een vast plek hebben ze niet even later ligt Elwood heerlijk in het gras en droomt van de ervaringen van gisteren.


Mijn kleine vriend. Wat krijgt hij een mooie reuen hoofd.


Dylan had last van de warmte en lag het liefst in de schaduw.


Als Mango en Elwood van de strecher afgaan ziet Justin zijn kans schoon en neemt plaats op de 'troon'.


Alle vijf languit gestrekt.


Inderdaad Michael, van dit weer wordt je moe.


Ik hang zelf lekker in de hangmat. Als ik even naar binnen ga zie ik in mijn ooghoek onze kleine ontdekkingsreiziger op staan en richting de hangmat scharrelen.
Ik doe net of ik hem niet zie en blijf om het hoekje staan . Je ziet Elwood echt kijken van ziet ie mij of ziet ie mij niet.


1,2,3 en hij neemt een sprong. Hahahah dat was niet wat hij verwachte, de hangmat ging alle kanten op en bleef uiteraard niet stil hangen.


Elwood moet alle zeilen bijzetten om te blijven staan.


Ojeee, hij kantelt, en boem daar lag de kleine man onder de hangmat. Echt weer een typische Elwood  aktie, je blijft lachen met hem.


In de namiddag maai ik het gras nog even, en sproei het daarna nat. Terwijl ik daar mee bezig ben probeert Elwood de waterdruppels te vangen. Het begin van weer een hilarische show van onze clown.


 
 Alinda en ik lagen dubbel van het lachen wat een lol had Elwood. Hij was echt aan het jagen op de straal. Net zo'n packman poppetje wat probeert om alles op te eten.


Hap, hap, hap.

 \En hij ging maar door.


Met zijn poten probeerde hij de waterstraal dood te slaan, hahahha


En toen dat niet wou werd hij steeds meer geftrustreerd..


Grrrrr, waterdruppels!!!!!!!!!!!!!!!!


Alinda maakte er een filmpje van met haar telefoon, helaas kan ik die niet uploaden naar de blog. wat had de kleine man een lol.


Grrrrr,


Heerlijk afkoelen dat was het wel.

  
Uiteindelijk pakt hij de sproeikop en draait hem richting de deur. Toen mist ik heel snel de kraan dicht draaien.

 
De andere heren sprongen om Elwood heen maar deden niet mee met het waterspel. Dat vonden ze maar niks. Zo zie je maar, met een Blues Brother in huis verveel je je nooit.
 
 
 
 

1 opmerking:

Sylvia zei

Wat een grote Waterpret voor Elwood!! Die filmpjes heb ik gezien...echt hilarisch!

Ach de deur mag toch schoongemaakt worden ;-)

Gave foto's!