De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 23 november 2014

Een heerlijke zondag in de bossen


Vanmorgen was het weer stralend weer, tijd om weer met de heren op stap te gaan. We zouden met de meute naar de bossen maar Alinda had een aanval van migraine en kon dus niet mee. Ik besluit om eerst met de beagles te gaan en dan later nog een keer alleen met Mango. Ik doe de heren in de bus en rij naar de bossen van Grolloo, we lopen de veenpluiswandeling een heerlijke trippel.


We zijn druk aan het zagen in de bossen, de omgezaagde bomen gebruik ik als foto opstelling
d (1)
De houten fietsbrug door het Grolloerveen,  misschien wel 1 van de mooiste fotolocatie’s in Drenthe
d (9)
d (27)
We komen langs een slagboom, Michael doe ik even los van de riem en laat hem even laagvliegen, hij blijft dat geweldig vinden. Hoezo veteraantje ?? Hier zweeft een jonge hond.
d (34)
De heren van Bork, samen tussen de heide, 10 jaar geleden stond hier nog productiebos.
d (41)
d (46)
Formaties ganzen vliegen over, zou de vorst er aan komen?
d (54)
Na een kleine twee uur komen we terug bij de bus. de heren er in, een lekkere beloning en we gaan weer terug naar huis.
d (57)
Het was een heerlijke wandeling voor de jongens en voor mij. Thuis wissel ik de honden. De beagles blijven thuis en ik vertrek weer naar het bos met Mango. Op zijn eigen blog staan daar de foto’s van. Klik hier

Geen opmerkingen: