De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 8 november 2014

Prachtig wandelweer


Vanmorgen was het weer heerlijk wandelweer. Na wat klusjes dus weer op stap met de heren. Justin mag als eerste mee. Als hij door heeft dat hij alleen mee mag is hij helemaal hyper. Rennen door de kamer, riem in zijn bek en maar gek doen. We lopen de straat uit en Justin mag los, keurig blijft hij bij me en kijkt steeds met een vragende blik omhoog, doe ik het zo goed baasje.


Heerlijk die smile rond zijn toet
b (11)
b (18)
b (26)
b (36)
Opeens gaat zijn neus in de snuffelstand. Wat ruik ik, we lopen tegen de wind in en komen uit bij een aantal kapot gevallen eieren op de weg.
b (45)
Een verhoging langs het pad gebruik ik deze morgen als foto plaats. Ik zit zelf dus iets lager dan de honden en met de blauwe lucht als achtergrond krijg je leuke plaatjes, ik neem me zelf al voor om ook de andere heren vanaf deze plaats op de foto te zetten.
b (52)
b (59)
b (68)
b (73)


Michael en Dylan gaan met z’n tweetjes met mij mee. Michael had gister avond een kleine aanvaring met Mango en mankt nu een beetje. Beide heren hadden een frontale botsing, Mike kwam uit de keuken en Mango uit de tuin. Gelijktijdig kwamen ze de hoek om en knalden frontaal op elkaar, even sloeg toen de vlam in de pan gelukkig kon ik snel ingrijpen. Mike heeft wat gaatjes aan zijn kop en poot en Mango ook.


Beide heren worden al grijs om te snoet
b (77)
b (80)
Er stond op de vlakte een behoorlijke bries. Michael zijn oren staan dan ook strak naar achteren als hij vol met zijn snoet in de wind zit.
b (87)
Dombo het vliegende olifantje
b (106)
b (114)
Boven zijn lip is een plekje te zien waar hij gisteren geraakt is.
b (125)
Wijze heer.
b (136)
En ook Dylan ontkwam er niet aan. Michael komt van de bult en Dylan neemt plaats.
b (139)
b (150)
b (164)
In gedachten verzonken lijkt het wel
b (170)
b (175)
Foto model, mooi zitten voor de camera
b (184)
Beide heren nog een keer samen, de wind bleef maar met Michael zijn oren spelen.
b (203)


En als laatste Mango en Elwood. We hebben wel eens het idee dat Mango zich soms net een beagle voelt en Elwood zich soms net een Hamilton. Die twee kopieren elkaar constant. Mango had in het begin last van zijn poot maar tijdens de wandeling vergat hij zijn pijn.


b (218)
Samen zijn we sterk.
b (233)
b (247)
Bandieten koppie
b (256)
Ik zie veel van zijn moeder Domino in zijn koppie
b (272)
b (276)
Wat hoor ik daar ritselen in de struiken….
b (288)


Het was een heerlijke dag samen met de heren

Geen opmerkingen: