De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 17 november 2014

Op stap op mijn vrije dag


Dit weekend telde voor mij drie dagen. Gistermorgen een wandeling met de heren in de regen en in de middag vertrokken we naar Wijdenes. Heerlijk even knuffelen met de Muskoka dames. Vriendinnetje Domino is drachtig en liet ons haar beginnende buikje zien. Daphne en Dana zitten beide in de lappenmand dus die kregen een extra dikke knuffel. En uiteraard werden de andere dames, Djill, Djane, Djoplin en Djanis niet vergeten. Djanis was op show geweest en was BOB, BIG en 3e Best in show geworden, helemaal top natuurlijk. Gisteravond hadden we een gezellig etentje samen met Petra en Leo en Tineke en Piet. Laat waren we vanacht weer thuis,maar de meute was vanmorgen gewoon weer op de vertrouwde tijd wakker. Alin moest naar haar werk en ik ben dus heerlijk met de heren aan de wandel gegaan. Neem ik vaak als eerste Elwood en Mango mee nu nam ik Justin er ook bij. Heerlijk waren de drie vrienden samen aan het spoorzoeken in het nog vochtige bos, de geur van rottend blad hing tussen de bomen.


c (233)
c (9)
Drie bandieten samen op stap, een heerlijk stel zo samen
c (17)
c (21)
Er was een tijd dat Justin, Mango zijn grote vriend was, met de komst van Elwood  kreeg Justin concurrentie. Was Elwood de eerste tijd het meeste bij zijn mentor Jayson , na het overlijden van Jayson trok Mango naar Elwood toe. Het was heel mooi om te zien hoe hij toen eigenlijk de grote broer werd van Elwood. Vanaf dat moment was de liefde tussen Mango en Justin in 1 keer weg. De jonge pup was vanaf dat moment zijn nieuwe vriend. Nu bijna twee jaar later is er weer een nieuwe fase aangebroken in het roedelleven. Mango vind het nu weer heerlijk als zowel Elwood als Justin in zijn directe omgeving zijn. Het blijft fascinerend het leven in een roedel.
c (23)
c (29)
c (37)
Drie maatjes, Mango Elwood en Justin.
c (45)
We maken onze ronde af en gaan weer richting huis, het is gewoon warm, het zweet staat me op het voorhoofd. Ik neem Michael en Dylan mee, en laat de jas maar thuis. We duiken weer het bos in, de zon komt er steeds meer bij en de lucht kleurt mooi blauw, ik zoek een plekje waar de zon de bodem, die bedekt is met gele herftsbladeren, raakt voor een serie foto’s van beide mannen.


We komen langs een paar paddestoelen, Michael als opper kabouter
c (56)
Tussen de gele herfstbladeren heerlijk in het zonnetje, Michael keek een beetje moe en zorgelijk
c (65)
c (80)
De zon prikt tussen de oude eiken door en raakt de bosbodem, ik neem de heren mee naar de plaats waar de zon komt en probeer met het zonlicht te spelen als ik ze op de foto zet.
c (83)
c (92)
Heerlijk ventje, alweer onderweg naar zijn negende verjaardag.
c (108)
Ik ga weer eens languit liggen. Michael zal wel denken wat doe je nou weer ??
c (117)
Stoere rakkers
c (124)
c (128)
c (135)
Een rijk bezit
c (150)
c (170)
c (174)
c (184)
c (187)
c (195)
En terwijl ik zo met ze bezig ben laat je je gedachten gaan en denkt, ik ben een gelukkig man, ik hoef geen dure merk kleding, ik hoef niet tig keer per jaar naar het buitenland op vakantie, ik hoef niet elk jaar een andere auto, ik spiegel me niet aan een ander, ik geef niet veel om luxe. Geef mij maar gewoon een oude broek en mijn meute om mij heen,genieten met je rakkers een kostbaar bezit in geen geld uit te drukken.
c (209)

Geen opmerkingen: