De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 3 oktober 2016

1 op 1 met Justin en op stap met de meute

Gistermorgen even een heerlijke 1 op 1 ronde gemaakt met Justin, even alle aandacht van de baas voor hem, je zag Justin er van genieten. Heerlijk los door de velden , waar de eerste mais inmiddels al weer verdwenen is, nog even en alles is weer kaal en dan kunnen de mannen weer meer los.

Heerlijk aan de snuffel.

Ik kom al baasje

Een hooibaal in het veld is een mooi klim object. Als een landheer overziet Justin de velden.

Hij is dan wel wat strammer dan de andere heren in de meute maar springen vind hij geweldig.

Flying Bieber.

En d'r weer op en nogmaals er weer af.




Het was genieten samen.

 
Er was een pink walk run rond Westerbork dus het was behoorlijk druk met hardlopers op de es. Ik besluit dan ook om niet met de andere heren hier te gaan lopen. Ik zeg tegen Alin dat ik ze 1 voor 1 mee neem naar het bos, nee zegt ze dan ga ik mee en maken we er een mooie wandeling van. Zo gezegd zo gedaan, honden in de auto en op naar de bossen van Dwingeloo.
 
De tuigjes gaan om en de gordel bij ons. Honden er aan vast en wandelen maar.
 

Ondanks dat het een zondagmiddag was kwamen we geen mens tegen in het bos, heerlijk genieten voor ons en de heren.

Soms leek het wel of waren we weer in Zweden of Wales.

En de grote bommer, die genoot. Mango zit heerlijk in zijn vel  en bruist van de energie.

Veteraantje Mike, heerlijk snuffelen en genieten van alle geurtjes.

Dylan en Justin, voor Justin dus zijn tweede rondje deze dag .

En onze kleine pretletter Elwood. Een grote grijns van oor tot oor.

Alin loopt met Mike, Dylan en Justin en ik met Mango en Elwood. Beide heren nemen mij geregeld op sleeptouw.

Het onafscheidelijke duo. Wat een rijk bezit.
 
We genieten van een mooie wandeling van goed twee uur. Precies op tijd komen we weer bij de bus , de sluis deuren gaan voor een tijdje open.

Geen opmerkingen: