De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

vrijdag 14 oktober 2016

Disney en haar mannen

Zoals gemeld in mijn vorige blog is Disney hier te logegeren. De dame op leeftijd is helemaal opgenomen in de mannen meute, wat is dat fantastisch om te zien. Volledig geaccepteerd er  valt geen grom of brom. Ze heeft haar eigen slaap kussen en niet 1 van de heren komt daar op,  net of hebben ze respect voor Disney haar plaats.  s avonds gaat het kussen mee de hal in en ook dan is het haar plaats.  Elke dag gaat ze heerlijk met de mannen op stap, de eerste twee dagen van de week nam ik alle vijf de beagles mee en bleef Mango bij Alinda thuis. De laatste drie dagen gaan er vier beagles mee en blijven Mango en Elwood samen thuis en ga ik na mijn ronde met de vier uit met deze twee. Ik pobeer elke dag een leuke foto van de groep te maken en op Facebook plaats ik geregeld foto's van Disney zodat haar baasjes haar elke dag kunnen volgen. Hier nu dan ook een hele serie groepsfoto's van Disney en haar mannen van de afgelopen dagen.

Vijf Muskoka's de leeftijd van 4 tot 12 op een rijtje
Elwood 4, Justin 6, Dylan 8, Michael 10, Disney 12.



Mooie oude dame.


Ik probeer constant een andere opbouw. Dan weer op een rijtje dan 1 liggend  enz, enz. Het valt niet altijd mee op ze goed op de foto te krijgen, krijg alle koppies maar eens de zelfde kant op.





Genieten om met z'n fantastisch vijftal op stap te zijn.



Heerlijk op haar eigen slaapmand, en toegedekt met een lekker kleedje. Zo brengt Disney hier de avond door.
 


Omdat Alinda later thuis is uit het werk dan ik, blijft Elwood met deze rondes bij Mango in huis. Zou ik hem ook mee nemen dan zingt Mango het hele huis bij elkaar omdat hij dan  alleen is. Dus geen vijf maar vier  en na de ronde van deze vier neem ik Mango en Elwood mee.


Broer en zus, twee jaar verschil. 10 en 12 jaar oud.



Justin met tante Disney. Justin is de zoon van Disney haar zus Djill.



Grote grijze knuffelbeer.





 

Wat zeg je ?? Koekje ??



 
Het is een genot om haar hier tijdelijk in de meute te hebben. Wij genieten van haar en Disney geniet van ons en de heren van Bork.

Als het weer morgen goed is neem ik Disney even alleen mee naar het bos. Even een foto sessie tussen de verkleurende herfstbladeren.

Geen opmerkingen: