De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 15 oktober 2016

Alleen op stap met Disney

Vanmorgen ben ik alleen met Disney op stap geweest. Ik wilde proberen een aantal leuke foto's te maken van haar. Heerlijk samen naar het bos. Het was genieten voor ons beide. Veel leuke plaatjes kunnen maken van haar en bij thuis komst stonden er 300 kliks op de camera. Buiten regent het hier nu dus mooi weer op de blog even te spammen met Disney foto's.

Wel een hele grote kabouter




Het bos is mijn studio, gebruik maken van de natuurlijke elementen voor mooie foto's




Helaas was er geen zon, de eigen meute heb ik ook geregeld op deze plaats op de foto gezet, de zon geeft dan net dat kleine beetje extra sfeer.




Het hertenkampje iets verder op had haar volle aandacht.



Een foto met een hoog knuffel gehalte.



Als een kaboutertje tussen grote reuzen.



Volle aandacht voor mij en het piep speeltje.





En maar weer eens languit op de grond, geeft toch altijd mooie plaatjes als je op dezelfde hoogte ligt.


Het was genieten samen in het bos, nu ik dit bericht hier op de blog zet ligt Disney heerlijk te slapen voor de kachel. Vanmiddag nog maar weer een ronde samen met haar beagle mannen

Geen opmerkingen: