De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 15 maart 2021

Na lange tijd....weer knuffelen

 Na een weekend met slecht weer, een weekend waarin ik het speelveld voor de mannen weer heb voor zien van  nieuw gras was het gisteren tijd voor een bezoek aan onze beagle vriendinnetjes in Roden. Bijna 3 kwart jaar hebben we ze niet gezien. Gisteren met een speciale reden naar Roden. Broer en zus Dylan en Elfie hopen met een dikke week samen hun 13e verjaardag te vieren en  Jenny wou graag een fotoshoot van beide veteranen samen. Dylan, Michael en James gingen dus mee naar Roden. Met de thuisblijvers ben ik s morgens eerst nog even heerlijk aan de wandel geweest. Eerst een rondje met Odin en Mango


Gevolgd door de beide halfbroers Elwood en Donald


Terwijl ik op stap was met de eerste twee stuurde Alinda een filmpje wat er op dat moment in huis gebeurde. Haha, het leek wel een concert. Elwood, Donald en James waren het er niet mee eens dat ze moesten wachten. Alle drie maakten ze een heerlijk oergeluid door te janken als een wolf.

Als ik weer thuis ben met Elwood en Donald zitten er een paar vol ongeduld te wachten, helaas jongens jullie uitje is vanmiddag.  Het is mooi weer dus de tuin deuren staan heerlijk open. Niet veel later zitten alle beagle mannen weer heerlijk samen op het bankje tegen de garage muur. De zon staat nu hoog genoeg om hem weer te raken.

Past nog steeds


Even later zitten alleen Odin en James er nog. De mannen balen van het hoge gaas naast hun, het gazon is nog even verboden gebied.


In de middag vertrekken we naar Roden. De Roder dames waren zo blij ons weer te zien en kropen haast in mijn broekzak van blijdschap. De heren en dames gaan de tuin in en scharrelen heerlijk rond met elkaar. Wij gaan even aan de thee en niet veel later neem ik Elfie en Dylan mee voor een fotoshoot. Wie nu nieuwschierig is naar die foto's moet ik teleurstellen, ik plaats ze nog niet. Niet eerder als op de dag van hun verjaardag. Als ik broer en zus mooi op de plaat heb zet ik ook de drie meiden samen nog even op de kiek.

Beaver 5,5 jaar, Elfie bijna 13  en Dijocey 3,5 jaar.




Elfie en Beaver.  Na het tragische verlies van Djyma  heeft Petra Beaver, toen nog Dallas een warm nest gegeven bij Jan en Jenny. Kleine Beaver zorgde ervoor dat Elfie, Jan en Jenny  over die zwarte bladzijde heen kwamen. Beaver is nog steeds de steun en toeverlaat van Elfie.



We drinken nog wat fris en vertrekken dan weer naar huis waar we door de thuis blijvers uitgebreid besnuffeld werden..... waar zijn jullie geweest snuf, snuf, snuf  oooooh in Roden.

Geen opmerkingen: