De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 28 maart 2021

Mannen zondag

 Alinda had vandaag dienst, dus een mannen zondag hier in huize Bork. Alinda is nog maar net weg of beneden is er iemand die vind dat baas ook wel van bed af mag komen, dus niet even iets langer liggen deze zondagmorgen. Ik voer de mannen en neem een bak koffie, ondertussen kruipt Donald heerlijk bij me op schoot.

Ik check buien radar en die geeft langdurige regen aan dus  dan maar weer vroeg  op stap met de mannen. Ditmaal in twee rondes om de regen voor te blijven. Eerst een ronde met Mango, Donald en James.




Gevolgd door de ronde van Michael, Dylan,Elwood en Odin.

He baas, mag de riem niet los vandaag ?? Nee Mike vandaag niet, we lopen wat steviger door dan anders vriendje.


De snuffelbrigade in actie.


Maar van de voorspelde regen kwam nog niks, de zon kwam er zelfs bij. 




Als we weer thuis zijn schijnt de zon volop. De tuindeuren zet ik open en de mannen kunnen kiezen, binnen of buiten. Ze gaan op het bankje in de zon zitten en ik zet de camera op de tuintafel met de timer stand er op. Ik ga heerlijk tussen de mannen in.

De baas met zijn beagle maatjes, wat een rijkdom.


En ook Mango komt er nog even bij. Alle mannen bij elkaar.


Het betrekt opeens en ja hoor daar is de regen. We gaan naar binnen en de mannen zoeken een plekje om heerlijk te gaan liggen slapen. De rest van de dag had ik geen kind aan ze.


Geen opmerkingen: