De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

vrijdag 2 april 2021

De avonden zijn weer langer.

 De prunus bloeit, 2 jaar geleden voor mij een teken van hoop in de strijd die Michael toen aan ging. Nu 2 jaar later maakt hij opnieuw de ontluikende bloesem mee. Daar moesten uiteraard een aantal foto's van gemaakt worden.

Mooi de strak blauwe lucht achter de Michael en de  kers


Vechter, bijzonder manneke.



De beide oudjes samen, hopelijk nog een mooie lange tijd zo.



Nu de klok weer omgezet is is het  s avonds weer langer licht om langer met de mannen buiten te wandelen. Vooral als de avond zon een laatste slotakkoord geeft is he gewoon genieten.  Afgelopen week was het zelfs haast een beetje zomers met de heerlijke temperaturen, het was dus genieten samen met de mannen.

Na het avond eten heerlijk aan de wandel, eerst met drie. De zon valt prachtig op hun vacht.



En daarna met vier.


Even poseren op de rand van de sloot, ik ga diep de sloot in en schiet een plaatje van onder af, altijd grappig effect



Een dag later neem ik de beagle mannen alle 6 tegelijk mee.


En Mango alleen.


Gisteravond was waarschijnlijk de laatste mooie avond voor even. Dus er optimaal gebruik van gemaakt. De avondzon kwam nog mooier op de mannen.



En dan staan we nu aan het begin van het paasweekend. De weersvoorspelling is niet best. Van stralende zon zakken we dit weekend weer af naar regen en natte sneeuw. Hoe dan ook, fijne paasdagen iedereen. Ik denk alleen dat er voor mij geen plek op de bank is  hier in huis.

Geen opmerkingen: