De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 23 januari 2022

Wandelen

 We hadden eigenlijk vandaag een wedstrijd , maar die mocht nog niet doorgaan. Dus dan maar weer aan de wandel met de mannen. Mango was alweer de gelukkige die als eerste mee mocht, gevolgd door de vier beagle mannen en als laatste net als vorige week Dylan.

Niets ontkwam aan het wakende oog van de meute. Door het bos, over het bouwland en door het gras, ze waren nat en vies toen ze thuis kwamen maar hadden genoten.


Dylan nam ik dus weer apart mee. De oude baas en ik zelf genieten er extra van. Vanaf het moment dat we de straat uit zijn mag de riem los van Dylan. Op de es heb ik goed overzicht op hem en ver loopt hij niet meer bij mij vandaan. 


De smile zat weer van oor tot oor.


Volop genieten van elk moment dat is wat we  samen doen.



De water druppels vliegen van zijn vacht af.



Hup weer het gras in.



Blij, blij blij wat een plezier




Het land ligt lager dan het pad dus een sprongetje om weer op het zandpad te komen.


Ik duik een droge sloot in en heb de camera nog niet goed in positie, balen is dat als je de foto later terug ziet.



Wat doe je daar baas ?? Heb je koek ?


Het was genieten. Ik zou in de middag thuis nog even trainen met de mannen maar men zegt toch dat je geen slapende honden wakker mag maken ??



Geen opmerkingen: