De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 16 januari 2022

Zondagmorgen walk

 Sinds afgelopen zaterdag is Nederland weer uit de Lock down. Heel langzaam lijkt het normale leven weer terug te keren. Winkelen en sporten mag weer. Nou is dat eerste echt niet mijn grote hobby maar nr 2 is natuurlijk wel positief. We kunnen weer los met de mannen. Wedstrijden mag helaas nog niet maar we houden moed dat ook dat binnenkort weer vrijgegeven wordt. Morgen avond starten we de agilitytrainingen in de manege bak wee op, dus na bijna 7 week s avonds niet kunnen trainen gaan we weer los. Vandaag nog een redelijke rustdag voor de mannen dus, gewoon lekker wandelen met de baas. Mijn eerste ronde was alleen met Mango. Mango was al in de hal en de andere heren hadden allang door wat er ging gebeuren en stonden rechtop voor de kamerdeur. Ik kon er iet langs. Met afleiding door Alinda was de deur vrij en kon ik met Mango op stap. Vorige week liep Mango erg slecht, een week met fysio therapie en een extra voedingselement hebben er voor gezorgd dat hij in een week een stuk beter is gaan lopen. Na Mango is hett tijd voor de beagle heren. Elwood, Donald, Odin en James. Dylan moet nog een ronde wachten. Ik ga met de vier mannen het bos in. De neusjes maakten overuren.


We genieten in het veld maa helaas voor hun komt er toch eens een einde aan de wandeling. Thuis zit Dylan vol ongeduld te wachten. Baas is mij vergeten..... Nee hoor Dylan, jij mag alleen mee. Even alle aandacht voor de oude baas alleen.  We lopen naar de es en daar gaat de riem los. De smile komt rond zijn snoet en het rennen begint.


De oude baas genoot met volle teugen.


Dartelen als een jonge hond in de groene wei.


Kijk hem  eens gemeen kijken.




Het was wel duidelijk dat het lange wachten om te wandelen mij vergeven was.


Onderweg naar zijn 14e verjaardag. Dylan slaapt soms wel heel veel en diep maar deze momenten samen vind hij zo mooi.




En als dit zo naast je loopt, met een smile van oor tot oor, wat wil je als baas dan nog meer.




Recht de lens in.

We hadden genoten van onze tijd samen. Thuis valt Dylan in de mand in een heerlijke diepe slaap.

Geen opmerkingen: