De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 4 september 2022

Een zonnige zondag

 Het zonnetje scheen alweer vroeg vanmorgen. Geen wedstrijden in de agenda vandaag dus weer extra tijd voor de mannen. ik begon de wandelrondes zoals bijna altijd weer met Dylan. Blij als altijd rent hij om me heen over de es. een grijns van oor tot oor.


Het stuif stijgt op onder zijn pootjes




Blij als altijd als hij alleen en los mee mag.


Maar de ouderdom kwaaltjes lijken toch te komen. Het gehoor en zicht wordt wat minder, Dylan was me dan ook even ''kwijt'' terwijl ik achter hem liep en hem riep. Maar als hij weer doorheeft waar ik ben gaan de race sloffen er weer onder.



14  en een half maar nog zo heerlijk in zijn velletje



Na Dylan gaan de andere vier beagle heren mee. ze genieten van hun ronde.


En Mango is de laatste, zijn foto's komen op zijn eigen blog.


Geen opmerkingen: