De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 26 augustus 2007

Ahoy

Vandaag was de show in Ahoy Roterdam. Het was dus weer vroeg uit de veren. Onderweg was het heel rustig, dus het reed aardig vlot door naar Rottterdam. Baas had voor mij speciaal een waterbar in de auto gemaakt. Ik kon dus drinken wanneer ik maar wou, ideaal hoor. Aan gekomen bij Ahoy moet de auto geparkeerd worden. Dit is geen probleem, wat een ruimte is daar. Baas maakt mijn kar weer klaar en ik ga ondertussen nog even plassen en poepen met vrouwtje. Met een lege blaas stap ik dan ook in mijn beaglekar en rijden maar. Maar ojee, de schrik slaat mij om het hart. Op het grote billboard ,waar de artiesten op aangekondigd worden, hebben ze mijn naam niet geplaatst.













We moeten nog een heel eind lopen voordat we bij de show hal zijn, maar ik zit prins heerlijk en zo nu en dan laat ik een loei horen als baasje niet hard genoeg doorloopt.

Als we binnen zijn zien we dat er weer negentien beagles zijn ingeschreven. Een aantal van de 'vaste showhonden' is er vandaag niet bij. Het is voor baasje nog wel even zoeken naar de goede ring, het staat slecht aangegeven. Ondertussen kijk ik mijn ogen uit. Overal staan speeltjes en lekkere happies. Als het mijn beurt is ben ik er helemaal klaar voor.







Hier sta ik met mijn concurrenten. Naast mij staat Benno from Oldengaerde nest en daarnaast staat Basic Drive's Game Set en Match.



Benno is geboren in Drenthe, bij Jan en Jenny van Dijk uit Roden. Ik ben dan wel een import drent maar we kunnen het wel goed vinden met elkaar. Hier staan we dan ook als jonge kemphanen naast elkaar om te laten zien wie het mooiste is.














Nadat de keurmeester klaar was kreeg ik de kwalificatie 3u. Ze vond dat ik een treurig hoofd had . Mmmmmmmmmmmmmmm was me van geen kwaad bewust. Ik kijk altijd blij en vrolijk volgens mij. Misschien kwam het omdat we zo vroeg weg moesten, dat ik nog niet helemaal wakker was. Maar goed, hoe dan ook, het was weer een U tje. Baas was weer tevreden en je raad het al ik kreeg weer een knuffelbeest. Nee niet 1, wel twee dit keer, joepie. We zijn nog een rondje door de hallen gaan maken en kwamen toen Benno en zijn baasje weer tegen. Benno en ik hebben toen de uitslag nog eens met z'n tweeën besproken.















De leverancier van ons voer was er ook met een grote stand. Vrouwtje is hier wezen praten en kwam met twee nieuw stoelen terug. Er komt volgende week een man bij ons praten over het voer. Geloof dat ze aan bepaalde voorwaarden voldoen om in aanmerking te komen voor fokkers korting of zo iets. Verder heeft vrouwtje nog twee zakken met verschillende lekker soorten snacks meegenomen. 5 kilo in totaal, denk dat Kevin en Jayson daar wel mee moeten helpen om ze op tekrijgen. Na zo'n lange dag ben ik vaak wel moe. Het is dan ook heerlijk slapen in mijn bench, met mijn nieuwe knuffelkuiken.













Om half vier vertrekken we weer uit Rotterdam en gaan terug naar het mooie Westerbork. Onderweg stoppen we nog een keer kan ik er nog even uit om de beentjes te srekken. Het was weer een leuke, maar lange dag. Op naar de volgende show.

Doei een lebber van Michael From Muskoka Dream's.

Geen opmerkingen: