De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

woensdag 15 augustus 2007

Hulp boswachter

Ik ben al een paar dagen dun op mijn ontlasting. Ook vanacht was het weer raak. Baasje moest mij wel vier keer naar buiten brengen. Dus heeft hij maar besloten om mij vandaag mee te nemen naar zijn werk, dan kon hij mij wat in de gaten houden. Dus vanmorgen vroeg ben ik met baasje vertrokken naar het bos. Joepie de hele dag in het bos samen met de baas, das pas genieten. Ik kreeg baas zijn pet op. Ik voelde mij echt de eerst beagle boswachter


















Baas had mij al verteld wat we allemaal gingen doen. Dus toen baas ergens heen was gelopen ben ik maar even achter het stuur van zijn auto gaan zitten .






Het is dat mijn pootjes iets te kort waren anders was ik er zo mee weggereden.












Baasje liet mij leuke dingen zien . Zo kwamen we bij een hele grote mierenhoop langs. Ik keek mijn ogen uit. Gelukkig zat ik in de auto dus die kriebel beesten konden mij niet pakken. Ik vond het allemaal erg leuk om te zien.











Ons volgende doel was een zogenaamde rolstapel. Dit is een opgestapelde berg van hout. Dit hout komt van omgezaagde bomen. Hier moesten we meten hoeveel hout er lag. Ik inspecteer hier de ruimte tussen de stammen. Die mag namelijk niet te groot zijn.


















Baas was erg tevreden over zijn assistent voor 1 dag. Dat moest ook nog even op de foto. Hier zie je ons samen genieten. Het was voor mij wel vermoeiend maar ik heb echt genoten. Wat zullen mijn beide broers jaloers zijn op mij. Denk dat ik vannacht maar weer ga lopen piepen, misschien mag ik dan morgen wel weer mee.

1 opmerking:

andries zei

opvolger is ook aan in opleiding zie ik, groeten uut wezep