De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

vrijdag 3 augustus 2007

Heeeeee jij bent geen beagle !!!!!

Vandaag had vrouwtje visite van een vriendin. Deze mevrouw komt hier wel vaker. Ze gaan dan samen naar de paarden van vrouwtje. Als deze mevrouw hier komt neemt ze vaak haar twee honden ook mee. Das wel gezellig hoor. Alleen er is 1 nadeel ze zijn wel groter dan ons. Hier een paar foto's van mij met Amadai.



"Hallo ik ben Michael en ik ben een beagle".

"Hallo Michael ik ben Amadai en ik ben een echte Gosd'Atura".





"He Amadai ga je mee dan gaan we samen naar mijn uitkijkpost, zien wat er over straat loopt". Maar eigenlijk is het zonde om met dit weer achter het raam te gaan zitten dus......... Naar buiten, rennen in de tuin. Met dat lange haar van Amadai krijg je soms rare foto's









ehmmm tja hier staan dus echt wel twee honden op deze foto.






Heee Amadai mag ik mijn hoofd wel weer terug ??????
















Het is wel duidelijk, Michael en Amadai hebben zich wel vermaakt vanmiddag. Maar in het begin noemde ik twee honden. En inderdaad er is nog 1 en wel Frye. Frye is een pyreneese herder. Hij is al wat ouder en doet aan al deze spelletjes niet mij. Hij heeft in Jayson zijn maat gevonden. Ze houden beide van de zelfde hobby.....lekker lui wezen.




1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Tjeerd en Alinda, Och wat is dit leuk!!
Mogen ze er nog even op blijven staan? Ik heb de pagina ook al doorgestuurd naar anderen.
Je hebt alleen Frey andersom geschreven.En nog een woord in die zin is nog niet goed. Sorry voor mijn commentaar, ik zie jou al weer grijnzen Tjeerd.
Wij wensen jullie heel veel succes in Oss morgen!
En Alinda, alvast een heerlijke rustige verjaardag gewenst. Ben nog lekker aan het rommelen, morgen even stofzuigen en zo en dan heerlijk zeilen!
Toch mis ik de paarden al en jullie natuurlijk ook. Maar dat is een heerlijk vooruitzicht voor over 4 weken.
Eerst dus 3 weken zeilen, bah (!?).
Hartelijke groeten van Freddie, hij vond het ook erg leuk, Tsjippy en een poot van Amadai en Frey***