De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 27 januari 2008

Mike en Max in het Börksebos

Vanmiddag ben ik met Mike en Max naar het Börksebos geweest. Het was wel aardig modderig maar de heren hebben genoten. Het zijn echt twee vrienden van elkaar geworden. Waar de 1 is moet de ander ook heen. Erg leuk om te zien en zeker om mee te lopen.



Waar de 1 staat moet de ander ook staan.












Ruiken we nu beide het zelfde geurtje !!












Het ruikt ook overal zo lekker.











Observeren van de tegenparty:











Zijn we samen sterk genoeg of moeten we toch de andere kant maar opgaan.














Die baas van ons , die schiet ook niet op vandaag.














Geen geurtje ontgaat ons vandaag.














Hij is die kant opgegaan, volg mij maar.














Volgens mij zijn we hem kwijt.!














Er was ons geen boom te hoog vandaag.












Ik "sta voor" volgens mij zit hier weer iets.




Wacht ik kom je helpen !!












Steeds weer met de neus naar de grond.












Nogmaals onze kansen inschatten.












Al die regen heeft ook zijn voordelen, je kunt je vieze pootjes wel weer mooi schoon krijgen.











Onze
Michael from Muskoka Dream's.
20 maanden oud.










En onze oppas beagle
Max from the Narrow Field's
18 maanden oud








Het was een lekkere middag in het bos zowel voor baas als honden

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een mooie foto's van deze twee kanjers !
Het is echt een mooi stel zo saampjes !

Groetjes Moira