De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 1 mei 2010

De tuin staat op z'n kop

Afgelopen winter heeft de grasmat in de tuin behoorlijk op z'n donder gehad. Door de lange periode met sneeuw en de vele hondenpoten is er een ijslaag ontstaan. Hier is het gras onder gestikt. Op veel foto's de laatste tijd was wel te zien dat er erg weinig groen meer was. Opnieuw inzaaien is geen optie. De periode dat de honden dan niet in de tuin mogen is veeeeel te lang. Dus maar graszoden besteld, maandag kan ik ze halen. Maar voordat de grond hier klaar voor is moest er dus nog behoorlijk gespit en bemest worden. Nadat ik alles had omgespit was het voor de heren een waar speelparadijs. Rennen en gek doen door de losse grond. Ik maakte dus opgepaste wijze gebruik van de heren. Door hun geren werd de grond meteen mooi korrelig en kon ik perfect egaliseren. Hieronder een serie foto's van de boy's in de zwarte zandbak.

Kom op Jayson , wij willen spelen .



Grrrr Mango ik ga je pakken.



Kom op nog een keer !!!!



Nee Mango daar ben ik te oud voor.



Oooo Oude Jayson wij hebben respect voor u grijze haren !



Ja zo kan ie wel weer hoor.



Ik blijf niet aan het waarschuwen.



Drie keer is scheepsrecht. Ik ben het nu echt zat hoor !


Ik ga wel naar binnen denkt Jayson. Dat jonge spul ook te gek doen.



Ook Michael en Dylan gedroegen zich als een stelletje idioten.



Pak me dan, als je kan...



Michael gebruikt zelfs zijn beroemde rol in het spel.



En ook Mango moest er aan geloven.



Samen sterk. De beagleboy's tegen Mango.



Kom op Zweed ... Aktie.



Oke Michael jij hebt gewonnen.



En zo ging het nog een tijdje door.



Helaas voor de heren was ik spelbreker. Nadat zij hun werk hadden gedaan. Ben ik begonnen met het egaliseren van het gazon. Alles ligt er nu weer strak bij. Het is nu verboden gebied voor de boy's. Maandag komt het gras erin en dan een klein weekje wachten voordat de speeltuin weer word geopend.

1 opmerking:

Anoniem zei

Sterkte komende week met het tegen houden van die 4 boeven. Want wat is er leuker dan in de tuin ravotten.
Groet ons 4