De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

woensdag 26 mei 2010

Justin en zijn ooms

Justin heeft zijn draai helemaal gevonden, hier in de meute. Afgelopen nacht werd hij pas om kwart over 5 voor de eerste keer wakker voor een plasje. Nog een uurtje er bij een hij is er. Vandaag heeft hij weer heerlijk gespeelt met zijn ooms geniet mee van de volgende plaatjes. Eerst nog een paar van gister in de namiddag en avond.

De jeugd zoekt elkaar op. Dylan is op dit monet Justin zijn grootste speelkameraad.



Hee Ome Dylan ik zit aan de andere kant hoor!!!



En ook Jayson begint zich steeds meer met de kleine man te bemoeien.



Heerlijk genieten van de laatste zonne stralen samen met Michael en Dylan.



Het puppie speeltje dat Michael als puppie mee kreeg uit zijn nest is er nog steeds. Na Michael en Dylan speelt nu Justin er dus mee.



Hee verdorie als ik op mijn achterpootjes sta ben ik nog niet zo groot als oom Mango.



En na al dat gespeel is het heerlijk slapen samen met Dylan in de mand.



En dan nu weer wat plaatjes van vandaag. Vanavond heb ik Justin zijn nieuwe tuigje omgedaan. Samen met Jayson heeft hij even een klein stukje gelopen aan de riem.

Wat ben ik stoer he.!!!



Oud en jong samen op stap.



Hier help ik help de baas met het vast houden van de riem van oom Jayson.



Twee knappe kerels.



Baasje roept steeds Justin, Justin en als ik dan reageer is de baas erg blij. Dus ik denk dat ik maar goed ga reageren op die naam. Ik kom er aan hoor.



Na zijn nodige rust is meneer weer helemaal wakker. Als hij wakker is loopt hij keurig naar buiten en doet daar zijn plasje. In de tuin heeft hij al snel gezelschap van de andere heren. Vanavond kwam Mango heel lief bij hem zitten. Je zag gewoon aan de houding van Mango dat hij even wou spelen.



Groot en klein samen in het gras.



Psst Justin ik wil heel graag even met je spelen...... Mag dat wel ???



Ja dat mocht dus. Hier probeert Justin Mango te hypnotiseren door hem recht aan te kijken en zijn haren recht overeind te zetten.



Grrrrr, de beer is los.



Als we even later naar binnen gaan zitten Michael en Dylan weer heerlijk tegen mij aan op de bank. Maar daar was iemand het dus niet mee eens. Justin wou er natuurlijk ook bij.



Tja en als de baas je dan niet optilt dan bedenk je een eigen oplossing. Je gebruikt zijn lange benen als brug.



En klimt dan als een klein aapje naar boven.



En als het niet in 1 keer lukt dan probeer je het nogmaals.



En zoals zo vaak..... de aanhouder wint.



Uiteindelijk kreeg hij het voorelkaar en ging triomfantelijk naast Michael en Dylan op de bank zitten.



Dan nog even heerlijk bankworstelen met ome Dylan en ten slotte......



Heerlijk tegen Mango aan gaan liggen en in een diepe slaap vallen.



Justin heeft weer een drukke dag achter de rug. Het is gewoon genieten als je ziet hoe snel hij is opgenomen in onze roedel.

Geen opmerkingen: