De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 25 mei 2010

Justin zijn eerste belevenissen in de Börkse meute

Het gaat super met Justin in de meute. Meneer loopt er heerlijk tussen. Gisteravond heeft hij uitbundig met alle heren gespeelt. en heerlijk tussen Mango en Jayson in liggen slapen op de bank. Vanacht ging het echt waar super. Justin zijn puppybench hadden we mee naar boven genomen. Jayson zijn kleed lag naast de bench. Justin lag heerlijk te slapen in de bench en jayson lag naast hem op zijn kleed. Vanacht om vier uur moest hij even plassen maar daarna is hij direct weer in slaap gevallen. Vanmorgen liep hij weer heerlijk tussen de rest. Lekker spelen en knuffelen en slapen dat zijn zijn grootste bezigheden. Vanmorgen heb ik hem even aan de riem gehad, hij liep heel relax met me mee. Op dit moment ligt Justin heerlijk te slapen dus voor mij even vlug de mogelijkheid om wat foto's te plaatsen.

Een plaatje van gisteravond. Heerlijk slapen tussen Jayson en Mango.



Heerlijk hangen in de leuning van de bank.




Neusje, neusje met zijn nieuwe vriend Dylan.



Ook Mango vind het geweldig.



Mango speelt ontzettend lief met hem. Soms is het een lompe loetje maar met puppies gaat hij werkelijk waar voortreffelijk om.



Justin is niet bang voor de grote Zweed. Hij daagt hem gewoon uit om te spelen.





En vlug dat ie is, Je moet echt opletten want voor je het weet zit Justin al weer op een ander plekje.



Ook aan de riem wandelen ging prima. Justin scharrelde vrolijk mee.



Moet ik nog wat zeggen. Dit plaatje zegt genoeg.
Be My Guest From Muskoka Dream's roepnaam Justin.


De meute is weer compleet !

1 opmerking:

Anoniem zei

De kids kunnen niet wachten om Justin te begroeten. Ze zijn erg jaloers op mij omdat ik Justin al heb geknuffeld.
Ze wilden alles weten hoe Justin eruit ziet, op wie hij lijkt, of de oren lekker zacht zijn enz. enz.
groet ons 4