De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 24 mei 2010

Hier ben ik dan....... Mijn naam is Justin

Vandaag was het dan zover. We gingen Justin ophalen. Als we aan het eind van de middag weer thuis zijn maakt Justin voor het eerst echt kennis met de rest van onze meute. Als eerste mocht Justin alleen de tuin in. We lieten de honden 1 voor 1 bij hem.

De kleine man op ontdekkingsreis.



De eerste kennismaking met Jayson.



Met Michael



Met Dylan



En als laatste met Mango.



De heren vonden het geweldig, een nieuwe maatje in de roedel.

Justin liep heel zelfverzekerd door de tuin.



Allemaal familie.



Samen met Dylan



Bij Alinda op schoot.



Michael met zijn neefje Justin.



Mike liet aan Justin zien waar de waterbakken staan.



Zij zijn groot en ik is klein en das niet eerlijk.



Mango en Dylan vonden het fantastisch.



En de kleine man is niet bang. Hier daagt hij Dylan uit.



Michael speelde heel lief met Justin .



Hij straalt gewoon kracht uit.



De kennismaking met de meute is dus goed verlopen. Op dit moment ligt Justin tussen Mango en Jayson in op de bank te slapen.

4 opmerkingen:

Erwin & Bianca zei

o, wat een prachtig ventje!
Nu nog heel klein tussen de rest.
Die gaat zich vast prima vermaken met de meute.

Anoniem zei

Hoi Broer Justin, wat een grote familie heb jij ik heb hier wel 3 oma's een grote zus en me moeder natuurlijk. Ik heb ook gespeeld met die grotere beagles en het is gezellig. Ik mis je wel broer nu moet ik het alleen opnemen tegen Djane.
groeten Domino

Sylvia zei

Heel lieve mooie foto's van Justin met de rest van jullie meute! Zo te zien gaat het goed met hem en de meute.
Hoe vindt Jayson dat kleine ventje? te druk voor hem??

Jullie allemaal heel veel plezier met Justin!!

ook een pootje van Krista en Sky voor hem!

Anoniem zei

Daar is hij dan, de grote kleine man!!
Tjeerd en Alinda, heel veel geluk en plezier met dit mooie Beagle mannetje!!

Groetjes Nel,en de Hammies