De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

woensdag 29 februari 2012

Ik heb vakantie

Ik, Max, ben hier nu bijna een week. Ik heb echt vakantie. Heerlijk spelen met mijn vriendjes en natuurlijk ook heerlijk slapen. En daar ben ik goed in kijk maar naar de volgende kiekjes die baas Tjeerd stiekem van mij gemaakt heeft terwijl ik heerlijk lag te ronken.







Pfff van het leven in  een roedel wordt je toch wel moe hoor. Ik ben blij als ik vrijdagavond weer naar huis kan . Heb ik alle tijd weer om bij tekomen van een drukke week. (nou ja druk , daar lijkt het volgens mij niet op als ik deze foto's zo zie)

Fam Wunker , geniet van jullie laatste vakantie dagen. Max vermaakt zich prima.

2 opmerkingen:

Jan zei

Nou, Max laat zich wel van zijn beste kant zien! Echte Beagle, laat zijn hele hebbe en houwe zien.

Hans en alie zei

Nou Max, het is wel duidelijk dat jij je helemaal thuis voelt !