De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 13 september 2014

Genieten van de meute

Vandaag was het heerlijk nazomer weer, Samen met de heren genoot ik van ons vertrouwde wandelrondje. Eerst heb ik een wandeling met Mango gedaan en daarna 1 met de vier beagle heren. Heerlijk genieten van je maatjes en ondertussen een hele serie foto’s maken van de bende van Bork.


Al een paar jaar gebruik ik een bepaald plekje in een oude boswal als foto plekje. De zon komt in deze tijd daar vaak heel mooi tussen de bomen door. Zo ook vanmiddag. De vier heren gingen er eens uitgebreid voor zitten.
a (123)
Michael, Justin,Dylan en Elwood alle vier met een grote grijns rond hun smoel.
a (124)
a (128)
a (145)
Een rijk bezit.
a (147)
Michael, ons veteraantje, zijn koppie wordt steeds grijzer
a (163)
Nog een serie foto’s maak ik in het gras. De heren liggen toevallig ook nog allemaal op volgorde van leeftijd. Michael, Dylan,Justin en Elwood
a (169)
Elwood, mijn kleine vriend. een heerlijk kereltje is het die alles voor je wil doen. Zijn trouwe ogen kijken mij aan, lig ik zo goed baasje ?
a (176)
Vier heren van verschillende leeftijd, het verkleuren van de koppen is duidelijk te zien. Van bruin naar grijs
a (188)
a (195)
Tijd voor een koekje
a (203)
En weer verder, op weg naar huis. Staart omhoog en lopen maar.
a (205)
Het was een heerlijke wandeling voor mij en mijn kleine vrienden

Geen opmerkingen: