De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

vrijdag 19 september 2014

Trots !

Al meer dan 8 jaar lang stuur ik foto’s naar de Beagle Club Nederland voor het leden blad 'De Beaglebode'. Heel veel foto’s van mij zijn inmiddels ook al geplaats in verschillende jaargangen van dit blad. Het streven is toch vaak om een foto te maken die de cover haalt, niet elke foto is hier geschikt voor en een foto moet dan ook aan verschillende eisen voldoen om als cover foto geplaatst te worden. Veel mensen denken vaak ik stuur een mooie foto en klaar die moet maar op de cover maar zo werkt dat dus niet.. Het redactieteam van de Beaglebode heeft dan ook een moeilijke keus om een cover foto te selecteren. Deze week viel de laatste bode hier op de mat. En ja hoor Michael staat op de cover, Voor mij is dit nu de derde coverplaat die ik aflever, Toch wel een beetje trots.


Michael, als cover op de bode met als thema Senior. Vorige week haalde hij zijn eerste internationale veteranen titel dus dat past mooi bij elkaar.
c (4)
Michael als vrolijke flierefluiter heerlijk rennen door de velden
c (3)
En dit was de eerste cover. Onze oude vriend Jayson, Helaas heeft hij het zelf net niet meer gezien, een maand na zijn overlijden kwam de bode uit met hem op de cover, een heel mooi eerbetoon aan een beagle die in heel Nederland bekend en geliefd was.
c (2)
Mijn trio, Best wel trots.
c (1)
De camera heeft inmiddels al weer vele mooie plaatjes gemaakt en uiteraard blijf ik ze doorsturen naar de redactie van de beaglebode. Een blad van, voor en door beagleliefhebbers.

Geen opmerkingen: