De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 1 februari 2016

Van Winter naar Wind

De winter van vorige week is weer helemaal verdwenen.  Vorige week liep ik met de heren door een winters landschap, gisteren door een winderig landschap.
De sneeuw en vorst zijn verdreven en wat er voor terug kwam is bijna weer te vergelijken met herfst. Regen en wind, alsof het nog niet nat genoeg is. Gisteren tijdens mijn rondes met de heren waaide het dan ook behoorlijk stevig. De wind speelde weer met de flappers van de jongens. Altijd weer leuk voor een paar mooie plaatjes.

Mijn eerste ronde was met Mango. Lekker door de velden banjeren en zo nu en dan even heerlijk los wat slootje springen, daar geniet hij zo van. Op zijn eigen blog komen meer  foto's te staan.

 
De beagle mannen gaan alle vier weer gelijk tijdig mee. we wandelen een stuk door het bos en gaan door de landerijen. Hier had de wind vrij spel en dat was te zien. De flappers van de heren gingen alle kanten op.
 
De heren van Bork. In het zonnetje was het wel aangenaam.
 

Michael, een kleine blessure speelt hem de laatste weken een beetje op. We zijn er nog niet achter wat het precies is. Foto's bij de dierenarts wijzen niets uit. Hij heeft 6 weken lijn rust en kan dus helaas niet mee doen met de behendigheidstrainingen. Dit is balen want dat vind de oude man geweldig om te doen.


En daar kwam de wind onder de oren.


Grijze wijze muis. Dit voorjaar wordt hij alweer 10 jaar. Waar blijft de tijd.


Met de neus in de wind.


Dombo het vliegende olifantje.


Het was geen constante wind, dan was woei hij stevig en dan was hij zomaar weer weg. Als ik Dylan op de foto zet is er geen zuchtje wind te bekennen. Geen vliegende flappers dus.



Justin had de wind wel weer onder zijn oren.



Maar ook hier was het zo weer gebeurd.


Elwood, starend over de velden. Soms vraag ik me wel eens af waar zit hij met zijn gedachten.


Wat komt daar aan ??


Stoere knul,


Twee trouwe ogen keken mij doordringend aan. Mijn kleine vriend.

 

Geen opmerkingen: