De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 21 oktober 2018

Heerlijke mannen zondag

Misschien hebben we wel laatste mooie nazomerzondag gehad vandaag, de herfst komt nu toch echt zeggen de weermannen. Alinda moest vandaag werken dus ik ben maar vroeg op pad gegaan met de mannen, niet de hele meute in 1 keer ,ik heb er maar drie rondes van gemaakt. 3 keer genieten met 2 met 3 en met 1.
Als eerste nam ik de beide jonge heren mee. Lekker samen struinen door het bos, ze genoten er volop van.

Uiteraard was de camera weer mee en werden er weer veel te veel foto's gemaakt. Onze stobbe, helaas is mijn foto opstelling vernield met de boswerkzaamheden. Het is nu een beetje aanpassen als ik op deze plek een foto maak van de mannen.


Waar zijn de kleine puppen gebleven. Odin al weer 14 maanden en Donald nu een jaar.



Een heerlijk stel samen.


Donald


Wat zie ik daar ??



Odin



Niets ontgaat hem.



We maken onze ronde af en lopen weer richting huis. Hier wissel ik de jonge mannen om voor de veteranen. Ik neem Elwood er ook bij. Eigenlijk zou ik Mango en Elwood samen doen maar Mango krijgt even 1 op 1 aandacht van de baas.

Van beginnend grijs tot helemaal grijs. Elwood, Dylan en Michael.

 
Michael, 12,5 jaar.  Onze grote grijze knuffelbeer.
 


Hai baasje, krijg ik koekje ??


Race monster Elwood, dit weekend had hij rust, volgend weekend moeten we knallen op de laatste agility competitie wedstrijd van dit seizoen.



Grote vriend , wat hebben we samen een vooruitgang geboekt.


En Dylan, ook al weer 10 geweest. Iets minder grijs dan Michael maar ook zijn grijs gehalte wordt steeds meer.




22,5 jaar beaglewijsheid bij elkaar. Een rijk bezit.



 
De drie musketiers.
 


Maar ook voor de mannen zit hun ronde er op. We gaan weer richting huis waar ik als laatste Mango mee neem. Even heerlijk 1 op 1 met onze grote Zweed. Heerlijk genieten van hem. Op zijn eigen blog komen de foto's te staan.
Klik hier

 
Het was dus een heerlijke hondenzondagmorgen. Na de wandel rondes vielen ze thuis allemaal in een heerlijke slaap.
 

Geen opmerkingen: