De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 13 april 2020

Even actief met de mannen

Tweede paasdag, heel ander weer dan gisteren. Het was gewoon koud. Vanmorgen even weer heerlijk met de heren bezig geweest. Door de corona liggen de trainingen met de mannen stil, de laatste weken zelf dan ook echt niks met ze gedaan op trainingsgebied.Ik bouw normaal de baan hier voor op in openbaar gebied met alle regeltjes had ik zo iet van nu even niet. Maar iedereen doet hier gewoon zijn ding, kinderspeurtochten, spelen op de speel attributen dus tja.... wij houden verder overal rekening mee. Zelf even trainen met de mannen moet dan toch geen kwaad kunnen ?  Aan Elwood merkte ik al een paar dagen dat hij het werken miste. Chagerijnig en sloom. Dus tijd voor actie.  Vanmorgen een deel van de baan neer gezet, even een paar uur heerlijk bezig met alle mannen.

De circus wagen van Bork. Eerst deed ik de spullen op de bolderkar maar dan moest ik nog vaak lopen. Deze kar is een stukje groter en past veel meer op, Scheelt dus een aantal keren lopen.


Elwood was de eerste die mee ging, Meneer had er weer zin in en was het nog niet verleerd, even weer een paar nieuwe dingen uit proberen en dat lukte.



Donald is de volgende, de palen beheersen hij en Odin nog niet dus de schanierpalenset had ik er bij geplaatst. Het straatje wordt steeds smaller en de swing begint er bij hem in te komen.


Odin is eigenlijk de hond waar Alin agility mee loopt maar  vanmorgen ging hij met mij, en net als bij Donald de straat wordt steeds smaller.


Ik ruim de schanierset op en leg de tunnel en enkele cavalaties neer . De oude heren mogen. Als eerste Dylan. Normaal liever lui als moe maar vanmorgen had hij opeens zijn hardloopschoenen gevonden. Meneer had er een lol in en ging ook nog aardig snel voor zijn doen.


En dan Michael..... hij wist donders goed wat hij ging doen, Zij lijfje wordt ouder, zijn energie langzaam aan minder maar als hij de hindernissen ziet is hij weer in vuur en vlam.


En als laatste James, totaal nog geen ervaring dus alles was leuk . Lage sprongetjes en door de tunnel racen. Dat komt wel goed straks met hem.

 
Mango doen we geen agiliy mee, voor zijn rug is dat niet echt prettig. Dus als alle heren geweest zijn ga ik lekker met hem aan de wandel. Daar geniet hij volledig van 1op 1 met de baas.
 


En dan heb je de rest van de dag geen kind aan ze. Links rechts en boven op me lagen de heren uit te rusten.



 
Hier nog en klein filmpje van Dylan, Michael en James
 
 
En zo kwamen de paasdagen 2020 tot een einde.

Geen opmerkingen: