De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 19 april 2020

In de ban van corona(6)

Nog steeds is er weinig veranderd, Stay home is nog steeds het dringende advies. We mogen nog steeds veel dingen niet, dus ook voor de heren zijn de weken momenteel aardig hetzelfde. Korte uitlaat rondjes, spelen en slapen in de tuin dat is het momenteel voor hun. Je merkt dat ze de actie missen dus langzaam aan begin ik wel weer meer actie dingen met ze te doen. Volgende week is er weer een bijeenkomst van de regering met vervolg maatregelen. Hopelijk mogen bepaalde dingen straks langzamerhand weer opgestart worden, maar alleen als het echt kan.


Ik had het hekwerk bij de borders plaatselijk hersteld, James was een goede hulp.


De avond rondjes, heerlijk voor de mannen, heerlijk voor mij na het werk even alles uit de kop en gewoon genieten.



Mango tussen de jonge heren, hij geeft zelf aan wanneer hij er tussen wil. Krijg vaak de vraag waarom hij eigenlijk nooit op de groepsfoto's staat. Het verschil tussen de beagle als meute hond en de Hamilton als solitaire jager is duidelijk te merken.  Als ik Mango zou dwingen om tussen de mannen te poseren dan kan er een vorm van stress ontstaan in de groep waardoor ze elkaar aan vliegen. Als Mango er uit zich zelf tussen gaat zitten is deze stress er niet en gaat het altijd goed.


En dan mag ook de rest erbij , De echte meute van Bork 7 heren sterk.


Het bankje achter is favoriet met dit weer, uit de wind en in de zon, heerlijk slapen voor de heren daar



Elke avond bijna een strak blauwe lucht, met de ondergaande zon die straalt op de vacht van de jonge heren geeft het steeds weer mooie effecten.


Maar daar ik meerdere rondes loop is de zon vaak al verder gezakt als ik er weer langs kom.


Donald is onze clown, het mandje in de hal is het mooiste zonder bodem, als ik s morgens beneden kom staat hij me vaak zo op te wachten.


Corona en puppen/honden, ook hier in deuurt zie ik opeens veel meer mensen lopen met honden die ik normaal nooit zie. Ook de heren houden dit tijdens de rondjes goed in de gaten, zie jij wat ik zie ?


Door deze tijden merken we toch ook dat de heren van de meute nog weer dichter bij elkaar komen, er is wel eens gemopper maar de onderlinge band is  nog sterker geworden.




De avond valt in.


Heerlijk stapelen in de zon.


Odin is onze meest vocale hond, meneer kan echt mompelen en geeft ook duidelijk aan wanner het tijd is voor happies of tijd om te wandelen.


Koffie drinken in de tuin, altijd wel iemand die op schoot wil.


Ik had de paarden dekens uitgewassen in de oude wastobbe. De tobbe stond nog in de tuin, weer een leuk foto object voor de heren hahaha
 

Zouden ze er ook zo braaf in blijven als er water in zou zitten ??


Samen zonnen.


Wel de jongste maar voor even de hoogste positie ingenomen.

 
En zo zijn wij en de heren weer een week in nog steeds goede gezondheid doorgekomen.Vandaag de mannen afzonderlijk op de foto gezet tussen de paardebloemen, daar komt nog een blog van.
 
Hou vol, Stay Home en blijf gezond.

Geen opmerkingen: