De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 15 mei 2021

De Koning en zijn Kroonprins

 Michael en James, de koning en zijn kroonprins. Zij die elkaar eigenlijk niet zouden ontmoeten zoals Nicole dat ooit zo mooi omschreef. Inmiddels al bijna 2 jaar elkaars grote vrienden. Mike als steun en toeverlaat voor James, zoals hij inmiddels hier de hele meute zijn wijze beaglelevenslessen heeft bijgebracht. De band met James is een hele bijzondere, we zien veel terug uit de periode Jayson/Elwood. Alleen duurde die bijzondere periode maar een goed halfjaar.  

Gisteren moest Alinda gewoon werken, ik was vrij maar zou wel de hele dag niet thuis zijn. Om Mike toch onder zicht te hebben besloten we dat ik hem mee zou nemen zodat ik de hele dag hem een beetje in de gaten kon houden.  De hele dag was Mike redelijk helder. Maar bij thuis komst toch ook wel moe. Na het eten neem ik hem en James even mee voor een klein blokje om, gewoon even de benen weer wat laten doen. Mike waggelde niet meer en stond weer stevig op zijn pootjes, wel is zijn linker voorpoot nog wat stram. Vlak bij ons huis zijn twee hogere bulten in het gemeente plantsoen, deze zijn vorig jaar ingezaaid met wildbloemenmengsel. Op dit moment staat er van alles al in bloei. Een prachtige achtergrond om de beide mannen samen en apart op de foto te zetten. 

De eerste foto nam ik bij de eerste locatie, ik was niet helemaal tevreden over de inval van de licht stralen van de avond zon


We lopen een stukje verder naar de volgende heuvel. Inplaats van aan de voet gaan we nu boven op de heuvel aan de rand van de bloemen zitten.


Hier vangen we de stralen van de ondergaande zon beter op dan bij de eerste plek.


Prachtig stel samen


Soms valt alles samen, de laatste zonnestralen van de dag, de blauwe lucht, de bloeiende planten en twee koppies die je recht aan kijken.


De oude baas, gelukkig lijkt hij weer op te knappen. Voor de zoveelste keer vecht hij en laat ons versteld staan.


Ik wou in ieder geval een paar foto's van James alleen hebben voor zijn vejaardagskaart van vandaag. Dus even apart op de foto.


Stoere knaap, aan de vooravond van zijn 2e verjaardag.


En de beide mannen weer samen.



James aan het begin van zijn avonturen, Michael aanbeland in de diepe herfst van zijn avonturen. Maar samen zo bijzonder


Mooie oude wijze man, wat een verschil met woensdag.



We hopen dat het herstel verder doorzet en dat ik zondag weer een wat grotere ronde met Michael kan maken als het weer het toelaat.

Geen opmerkingen: