De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 29 maart 2022

Happy Birthday Dylan

 Afgelopen zaterdag werd Dylan 14. door pc problemen heb ik dit heugelijke nieuws niet kunnen plaatsen op de blog, maar dat halen we nu dus even in.


Dylan werd 14 en hoe mooi is dat dat hij zijn 14e verjaardag samen mag vieren met zijn zus Elfie. Beide rakkers hebben een paar moeilijke periodes gehad maar staan nu weer vol in het leven en genieten van elk moment. Ik had met Jenny overlegd dat Dylan zijn verjaardag dan ook echt samen met zijn zus zou vieren in Roden. Zaterdag ging ik te klussen en heb voor het werk Dylan  naar Elfie gebracht. Als ik weg rij staat Dylan in de stoel mij na te kijken maar niet veel later vermaakt hij zich super met de dames in Roden, Jenny gaat te wandelen met de jarigen en het was voor haar ook dubbel op genieten.

Dag baasje, ik hou nu hier de wacht


Jenny ging heerlijk aan de wandel met de beide jarigen.



Dylan vermaakt zich prima deze dag, aan het eind van de middag haal ik hem weer op, maak nog wat foto's van de jarigen en vertrek dan weer naar huis met Dylan.


Broer en zus samen, kostbare momenten







En we gingen niet met lege handen naar huis, Jenny had vistaart gebakken voor de honden en Dylan kreeg een paar grote stukken mee naar huis voor zijn vriendjes hier in de meute, zondag hebben ze er met elkaar heerlijk van genoten.


Geen opmerkingen: