De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 6 maart 2022

Koud rondje

 Vanmorgen wa sik alweer vroeg beneden. 1 van de heren vond dat half zeven een mooie tijd was om gewoon van bed af te komen. Dus ik naar beneden. koffie zetten en wat doen die apen, heerlijk met elkaar op de bank kruipen en verder slapen....Ik ga maar even aan de studie en wacht tot Alinda beneden komt. Samen even een bakje koffie en dan maar aan de wandel met de mannen. Eerst weer met Mango en daarna met Odin en James.

Vader en zoon, ze hebben nog steeds een speciale band samen

Niets ontkomt aan hun wakende oog.

Ik verlaag mijn eigen standpunt en zet ze vanonder af op de foto, de strak blauwe lucht maakt het plaatje af.



Knappe mannen

In de zon en uit de wind was het heerlijk maar op de vlakte was de wind guur.

We gaan terug naar huis waar er een paar vol ongeduld zitten te wachten maar helaas voor Elwood en Donald ik had andere plannen met hun. Geen wandeling maar een agility training in de middag. Dus Dylan was de gelukkige die mee mocht met  mij.

Blij, blij ei


De grijns rond zijn snoet, de tijd van foto's op deze plek zonder vervuiling op de achtergrond is geweest. Een compleet nieuw luxe vakantiepark is in een klein jaar uit de grond gestampt.

En hij bleef maar rond rennen


Dylan wordt steeds witter, onze nieuwe snowman


Zijn witte kopje steekt hard af tegen de blauwe lucht.


 Thuis liggen de mannen na hun wandeling heerlijk bij elkaar in de zon, maar voor Elwood en Donald volgde er dus nog een heerlijke agility training. 1 uur met Donald en 1 uur met Elwood. De beide mannen hadden hun koppie er goed bij en het was heerlijk samen werken in de baan.


De beide mannen  genoten . Alinda had dienst want anders was zei er ook bij geweest met Odin.



De zondag was dus weer goed besteed

Geen opmerkingen: