De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 12 maart 2023

Maart roert zijn staart.

 Er komen een paar drukke wedstrijd weekenden aan voor ons. Dat zou inhouden dat ik geen tijd heb om het ''honden'' gazon weer van nieuw gras te voorzien. Alinda ging dit weekend naar Crufts dus had ik mezelf vrij gepland om vrijdag de tuin aan te pakken. Helaas zorgde sneeuwval voor een verandering van de planning. De hele winter valt er hier geen sneeuw en nu net nu ik het niet kan gebruiken krijgen we de volle laag. Dan van de nood maar een deugd maken, vroeg met de heren aan de wandel en daarna nog even 1 op 1 aandacht. Het was genieten voor de mannen en het leverde prachtige plaatjes op.

De eerste ronde met de hele meute.



Er lag een pak van een behoorlijk aantal cm ers in de velden. Winter in Bork. 



Na de groepswandeling haal ik Mango zijn oude speurlijn van boven en neem de mannen even 1 voor 1 mee voor een rondje sneeuwfun. Ik doe zelf een regenbroek aan zodat ik languit in de sneeuw kan liggen voor het maken van de foto's. Even gek doen aan de lange lijn, Donald is de eerste.


Nou gek doen dat kan hij wel.


Direct nog maar even wat zit en blijf oefenen . Kon ik mooi afstand nemen en de camera in positie brengen.



Blij, blij ,blij




Rollen als een malle en dan blijven liggen met de pootjes omhoog hahhaha gekke eend.



Het was genieten voor Donald


Ik breng Donald naar huis en neem Odin mee. En ook Odin genoot volop van het rennen door de witte wereld.




Blijft genieten als je je maatjes zo ziet genieten.




James is de volgende. 


James heeft nog niet zo vaak sneeuw meegemaakt.



Maar als een speedy vloog hij door de witte poeder.



Hij keek er scheel van.



Flappers op vliegstand en racen maar.


Elwood was het er niet mee eens dat hij zo lang moest wachten, dus meneer had heel wat opgekropte energie die hij er direct uit moest rennen.



Een hele grote smile 



En toen was het net of kwam Michael mijn camera binnen... was even slikken.


Zo blij, Whoop zit zo lekker in zijn velletje .



Veteraan...... maar dat laat ie niet blijken.


Volle concentratie



En dan is er nog 1. Dylan krijgt de lange riem niet aan, hij mag gewoon los en om hem niet te veel te belasten is zijn speeltijd ook wat korter dan de rest. Het loopt toch zwaarder dan gewoon op het pad.


Je ziet hem echt kijken waar moet ik lopen.


Sneeuwwitje in een sneeuwlandschap.




Het speelrondje was dan wat korte, het plezier was er echt niet minder om.



De zon kreeg al meer kracht en de sneeuw werd papperig. Tijd om naar binnen te gaan.


Moe maar voldaan  zochten de mannen de kachel op. 

Geen opmerkingen: