De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 19 juli 2011

De clown met z'n lach..........

Vriendje Max is hier weer te logeren, Max heeft het voorzien op Jayson, hij laat hem niet met rust. De oude baas heeft het dus zwaar te verduren. Vanavond heb ik Jayson dus even apart meegenomen. Even weer alle aandacht van de baas. Het was genieten voor mij en Jayson. Kijk een geniet van de volgende foto's van de clown met z'n lach.

Joepie ik mag alleen met de baas mee.


Het plezier blijft er vanaf stralen.


Kom baas doorlopen.


Koekje......


1 en al vrolijkheid


De oren in de race stand


15 jaar en nog vol levensvreugd


Heerlijk rennen.


genieten...........


Hij kon er maar geen genoeg van krijgen.


en bleef maar door gaan.


Ondertussen begon de zon al te zakken.


Jayson ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd


Dit zijn de momenten waar we steeds meer van genieten. Hoe lang nog??? Vorig jaar waren ze nog met z'n drieen nu is alleen Jayson er nog. Komende zomer gaat de hele meute mee op vakantie.


 Toch werd hij moe, het tempo werd wat langzamer maar wat hebben we genoten vanavond  samen.

3 opmerkingen:

karlijn zei

geweldig om hem zo vrolijk te zien samen met je alleen dat vind hij erg leuk zo te zien
geniet nog maar lekker van hem

TEAGAN zei

Oh Tjeerd wat een vrolijke super gezonde oude heer. Ik wens jullie nog vele jaartjes samen toe op deze manier.

Sylvia zei

Heerlijk voor Jayson om alleen met je op stap te gaan!

Wat vind ik zijn eeuwige lach zo erg mooi! Het is echt genieten die foto's van hem!