De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 28 juli 2011

Jij durft Justin

Justin is een kleine lef gozer. Vanavond zat de kleien puber Mango behoorlijk te treiteren. Hij heeft geen angst voor de grote zweed. Mango is dan weer zo'n goed zak en laat heerlijk met zich sollen. Maar aan het einde van het spel laat hij wel even duidelijk blijken dat hij toch echt wel de baas is.

Justin zullen we spelen


Grrrr, brrrrr grrrrrrr.mmmmggggg. Lekker bekvechten.


Joehoe ik geef me over hoor grote kwade beaglepup.


Ik ga je pakken Mango!!!!!!!!


Grrrrrr hebbes, ik vreet je met huid en haar op.


Ik ben woeste Justin, de Bieber tijger.


Max lag op een veilige afstand toe te kijken. Hij was zijn ruzie met Mango eerder deze week nog niet vergeten.

En Justin ging maar door. Mango lag als een aangeschoten prooi op de grond met z'n poten in de lucht te zwaaien.


Ik geef je nu de genade slag .


Max  zag dat Justin ging winnen en stond hem luid aan te moedigen.


Maar toen had Mango er genoeg van. Hij maakte zich groot en zette Justin weer met beide benen op de grond, alhoewel op deze foto heeft hij ze in de lucht. De kleine man voelde zich even de grote leider van onze roedel.

1 opmerking:

karlijn zei

wat een mooie foto's en erg leuk stel hahah leuk om ze zo te zien spelen hier gaat het vaak ook zo als de een de ander uitdaagd wordt er gespeeld maar op het eind wordt er wel heel duidelijk gezegd wie de baas is