De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 27 maart 2014

Dylan zijn taart, gekregen van zus Elfie

Alinda kreeg maandag een berichtje van Jenny of ze s avonds na haar werk even langs wou komen. Zo gevraagd zo gedaan. Jenny had een verrassing voor Dylan. Samen met Elfie, Carlein en Djyma had ze een heerlijke vistaart gebakken voor Dylan zijn verjaardag. Thuis gekomen zet Alinda de taart in de garage en een heerlijke geur vult de garage snel. Als de honden dinsdag morgen bij de garage langs lopen gaan alle neusjes de lucht in, wat ruiken we toch ?? S avonds zet ik Dylan op de foto met zijn taart. Dylan trakteerd zijn vriendjes daarna alvast op een heerlijk stukje vistaart.  De rest van de taart snij ik in blokken.Gisteren op zijn verjaardag weer allemaal een heerlijk stuk, de rest zit nu in de vriezer dus daar kunnen ze later nog een keer van genieten.
De vistaart van Dylan
a (36)
Netjes zitten met zijn kado
a (9)
Het ruikt wel lekker, mag ik al een stukje proeven baas???
a (10)
Nee, Echt niet ???
a (2)
Hmmmmmm, hij ruikt echt lekker
a (5)
Baas zegt dat ik hem nog niet mag opeten nou dan luister ik maar goed naar hem, ruiken mag wel.
a (7)
Dank je wel tante Jenny, oom Jan, Zus Elfie, Nichtje Djyma en tante Carlein. Ik heb genoten van mijn heerlijke kado, ook mijn vriendjes van de Bende van Bork vonden het heel lekker
a (8)

Geen opmerkingen: