De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 17 maart 2014

Genieten met de beagle boys

De laatste weken zijn hier weer eens behoorlijk gevuld, Druk met dit en dat, zus en zo. Maar goed dat is altijd beter dan je doodvervelen en niet weten hoe je de dag om moet krijgen. Zondag was weer een heerlijke dag om de heren weer even net dat kleine beetje aandacht extra te geven. Al vroeg was ik in het veld, maar niet met een hond. Zo gauw de kievit het luchtruim bespeeld is dat voor mij een reden om weer heerlijk door de velden te struinen op zoek naar hun eieren. Al van jongs af aan zit dat er in en nog steeds trek ik elk voorjaar de velden in op zoek naar dat gespikkelde klein nood. Nam ik ze vroeger mee naar huis. Uitblazen en aan een lang koord hangen, tegenwoordig laat ik ze liggen. Ik kwam gisteren wel aardig wat nestjes tegen maar nog geen ei. Dus nog even geduld.  Als ik thuis kom zitten er een aantal vol spanning te wachten, baas het is zondag(net of weten ze dat) en nu gaan we weer wandelen. Mango gaat al voor de kast zitten en geeft met zijn kopbeweging aan dat daar mijn  pet ligt die ik altijd op doe. Helaas voor hem, hij moet nog even wachten. Als eerste mogen de beagle heren alle vier met mij mee. Heerlijk samen op stap over de es en door de bossen. Het was genieten. Uiteraard moesten er weer een aantal foto’s gemaakt worden van de bende van Bork.
De Borkse Beagle Bende, ons trotse bezit
b (48)
Een omgewaaide boom is een fantastisch object om een grappige groepsfoto te maken.
b (8)
Nieuwschierig houden ze alles in de gaten.
b (10)
Elwood, onze jongste. Inmiddels een heerlijke stoere kerel geworden
b (22)
Aapjes kijken. Justin en Dylan zochten het hoger op
b (26)
Heerlijk stel zo samen
b (29)
Via het grasland scharrelen we weer terug naar huis. Nog een keer alle vier naast elkaar af  leggen en opnieuw een foto. Dit is dezelfde foto als de eerste alleen dan onbewerkt.
b (48)
Het was een heerlijke ronde met de heren. Thuis gaan ze de tuin in en ik ga mijn volgende ronde maken samen met Mango.

Geen opmerkingen: