De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 15 juni 2014

Rustige tijden voor de meute


Hier weer even een teken van leven uit de Borkse meute. De heren vermaken zich uitstekend.. Met de warme dagen van vorige week hielden ze zich overdag behoorlijk rustig, S avonds kwam er vaak weer wat leven in de brouwerij. Uiteraard bleef de camera wel doorknippen en er zijn weer vele plaatjes van de heren in relax stand gemaakt. Hier een kort overzicht van de zomerse dagen in Bork.


Het bankje tegen de muur is s morgens vaak een geliefde plek voor de heren. Heerlijk in het zonnetje
a (13)
Mango past er niet bij dus die ligt er vaak als een deurmat naast
a (16)
Elwood, met de tong uit zijn smoel
a (25)
De schouders van je oom zijn een ideaal kussentje
a (37)
Michael en Dylan samen
a (42)
Justin, Dylan en Elwood
b (3)
The Whoop, Eigenwijs mormeltje
b (5)
Vaak als ik in het gras ga liggen om een foto te maken van de heren kruipt Dylan stijf tegen mij aan. Nu was ik hem te snel af en keek hij recht in de lens
b (8)
Veteraantje Michael
b (24)
Waar Elwood is is Mango. Waar Mango is is Elwood, die twee zijn echt altijd bij elkaar.
b (59)
Deze plaatjes zijn van vanmorgen. Elwood en Mango waren weer samen. Elwood had kriebels onder zijn voeten.
c (11)
Mango volgde al zijn bewegingen
c (13)
Hap, hap, heb je honger Elwood
c (20)
c (24)
Baas ….. kijk eens wat ik gevonden heb…….
c (29)
Hmmmm, geen reactie nou dan ga ik er vandoor met mijn prooi.
c (33)
Beetje  houtbewerking toepassen.
c (35)
Ho  wacht … BAASJEEEEEE heb je een zeiltje voor mij dan maak ik van deze klomp een bootje …. Dan vaar ik vast naar Schiermonnikoog voor het Big Smile Beagle Event.  Het beagle feest dat vernoemt is naar mijn grote meester Jayson.
c (39)
Het woord is gevallen. Het Big Smile Beagle Event. Komend weekend is het dan zo ver. We gaan naar Schier met een grote groep. Bijna 60 beagles en hun baasje. Beagle hotel Bork ontvangt de eerste gasten uit Engeland op donderdag. Vrijdag komen de gasten voor de laatste kamers, Alinda en ik zullen de nacht van vrijdag op zaterdag doorbrengen op zolder. En dan zaterdag. D Day. … Nee BS Day. Big Smile 2014 We hebben er lang naar uit gekeken en nu is het dan bijna zover. Gekleed in kleding met een fantastisch logo gaan we  aan land, we maken er een fantastische dag van. Achter de regenboogbrug zit mr Big Smile Jayson vast met een hele grote grijns mee te kijken.
Inmiddels is er een echte website voor dit evenement. We vinden het een eer dat onze kanjer voor altijd verbonden blijft aan deze fantastische dag voor baas een hond . Nieuwschierig kijk eens op de site.


De website van het Beagle evenement van het jaar

Geen opmerkingen: