De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 6 juli 2017

Big Smile Beagle event 2017 (deel 4)

De laatste dagen op de camping zal ik hier in 1 bericht samenvatten. Ik begon de maandag al weer vroeg, Dylan zit te piepen en wilde vroeg naar buiten. Dus kleren aan en heerlijk op stap samen met hem. Het lukte me hem uit de tent te krijgen zonder dat de rest het merkte, het bleef dus mooi stil in de tent. De zon kwam prachtig op boven het water.

Het was genieten, wat een rust.



Dylan genoot , alle aandacht even voor hem alleen.


En terwijl ik op de brug sta zie ik twinkelende sterretjes in het water. Ik staar er een tijdje na en sluit mijn ogen.  De beagletjes achter de regenboog brug brachten ons een ochtend groet.




Als we weer op de camping komen is alles nog in diepe rust, ik neem weer een bakje koffie aan de waterkant en wacht tot de rest wakker is. We ontbijten nog 1 keer samen met z'n 7en. De honden zijn gesloopt na deze intensieve dagen , de uitdrukking van Pepper zegt hier genoeg, baas ik ben moe.


En ook Cosmo heeft moeite om zijn ogen open te houden.


Djanis en Domino in diepe rust.


''Ik zou wel willen maar mien voeten doen zo zeer.'' Zowel Dylan als Benji lagen in diepe rust met de voetjes van de vloer.


 
We zwaaien Petra uit en niet veel later vertrekken ook Jan en Mathilda, we bleven nu met z'n vieren achter. Joris en ik pakken de waterfiets en gaan een stuk het kanaal op. Het is prachtig weer en we genieten van de mooie omgeving.
 


De rest van de dag doen we rustig aan, s avonds maakt Alinda een heerlijke pan nasi we genieten van opnieuw een gezellige avond.

 
Op dinsdag ochtend begin ik met het verwerken van de vele bestanden, filmpjes en foto's.
 
 

De honden hebben rust . Mango en Fanouck liggen heerlijk samen, twee vriendjes zijn het .

 
Woensdag morgen een laatste ontbijt met z'n vieren. Het regent dus dan maar in de tent.
 

En dan zit het er op voor Joris , Nicole , Herman en Fanouck. Hun reis naar Brabant kan beginnen.


 
En zo bleven wij dus met z'n tweetjes achter. In de middag kregen we nog bezoek van Koos , Cynthia en hun herder Chico. Het was een gezellige middag, onze heren kregen er weinig van mee, die lagen in een diepe coma.
 


En de regen, die bleef maar vallen. Plaatsen om ons heen hadden complete wolkbreuken dat bleef ons gelukkig bespaard. Ik vreesde het ergste voor morgen, we zouden wel eens een kletsnatte tent in moeten pakken.

In de nacht moet ik er een keer uit. Ik sta buiten en zie een sterrenhemel, het waait niet meer en het is droog. Als ik s morgens wakker ben is het eerste wat ik doe de buien app chekken. Geen regen verwacht. Mooi.Ik sla de meeste dikke druppen van het tent doek in de hoop dat hij sneller droogt.
Na het ontbijt beginnen we langzaam met opruimen. .


Ondertussen spreekt Michael als oudste meute lid de heren toe.


Even later zitten ze allemaal met de rug naar ons toegekeerd, ze zijn het er duidelijk niet mee eens dat we weer naar huis gaan lijkt het wel.


De tent droogt mooi op en als alles goed droog is pakken we in. We krijgen alles droog mee naar huis dat scheelt een boel werk straks thuis.


We lopen nog een keer over de camping, checken alle plaatsen waar wij met BSBE hebben gestaan alle troep is keurig opgeruimd. Ik loop nog een keer langs de padden buiten de camping en check of er nog hondenpoep ligt, ook dit is allemaal keurig opgeruimd door de baasjes. Met een gerust hart verlaten we de camping. We praten nog even met de eigenaar en ook die is erg tevreden. We zijn volgend jaar weer welkom met elkaar.

 
We rekenen af en reserveren ons plekje alvast weer voor volgend jaar. Het aftellen is alweer begonnen.

Geen opmerkingen: