De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 18 mei 2013

Puppen , Domino en super nieuws van de world dogshow

Het pinkster weekend staat voor de deur, traditioneel de tijd van de pinkstershow in Arnhem. Alinda is drie dagen op de show aanwezig. Vanmorgen heb ik haar, en Elwood, afgezet bij het treinstation. Ik ben zelf doorgereden naar Wijdenes om Domino op te halen. Morgen gaat Domino de show ring in. Petra zit zelf in Hongarije op de wereldshow dus wij brengen Domino voor haar uit in Arnhem. Ik was dus al vroeg in Wijdenes. Djane begroet mij al en brengt mij direkt naar haar puppen. Wat zijn ze al weer gegroeid sind de laatse keer dat ik ze zag.

Heerlijk op de rand van de bak liggen slapen.


Kietel, kietel, kietel


Zo lief.


De pups zijn al echte hondjes geworden.


Diep in slaap.


Echt op z'n beagles.


Vriendjes.


 
Echte liefde is, samen slapen.
 

Kauwen  aan de poot van je broer/zus.



Als ze straks acht weken zijn zullen ze er allemaal niet meer in passen.


Hoi !


Ik blijf niet erg lang en neem Domino mee naar huis. Ons pleegkind noemen we haar wel eens. Zus van Justin, moeder van Elwood.


Thuis wordt Domino begroet door haar familie. Samen met broer Justin gaat ze aan de wandel.


Broer en zus tussen het fluitekruid.


Haar zoon Elwood was er niet die ziet ze morgen.

Aan het eind van de middag kreeg ik fantastisch nieuws uit Hongarije. Op de Wereldkampioenschappen is Danisch Blue From Muskoka Dreams Wereldkampioen geworden bij de veteranen.De Hongaarse landstitel heeft ze ook gewonnen.. Blue is de oudere zus van onze Michael. Ze treed nu in voetsporen van hun moeder Dana. Dana is ook wereldkampioen geweest bij de veteranen. Eigenaren Piet en Tineke Perfors van Kennel Roepers gefeliciteerd met dit fantastische resultaat. En uiteraard ook de fokkers Petra en Leo van De From Muskoka Dreams kennel gefeliciteerd.


1 opmerking:

Sylvia zei

O wat zijn die puppen van Djane al goed gegroeid en zou ze zo graag willen knuffelen!
Prachtig zijn ze!

Geweldig dat het oudere zus van Micahel een prijs heeft gewonnen!