De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

woensdag 8 mei 2013

Vrienden en een warme dag

Elwood en  Mango zijn dikke vriendjes, zoek je de 1 dan vind je ze beide, ze zijn op dit moment onafscheidelijk van elkaar. Erg mooie om te zien het nieuwe komische duo Mini en Maxi.

Samen in de bak.


Samen in de tuin.
 

Samen in de stoel.


En samen slapen op de bank.


Vanmiddag was het vies warm. Ik was met alle heren afzonderlijk uit. De tongen hingen ver uit hun bek. In een veld vol paardebloemen heb ik de heren allemaal nog maar weer eens op de foto gezet. Heerlijk tussen al het geel.

Michael en Dylan  gingen als eerste mee. Michael had het erg warm. De oogjes bijna dicht en de tong ver uit zijn bek.



Dylan


Na deze foto ging hij heerlijk in de paardebloemen liggen rollen, ik had een gele hond, hij zat  helemaal onder het stuifmeel.


 
Michael en Dylan samen. Beide mannen hadden het warm.
 

Justin ging alleen mee.


Heerlijk relax lag hij tussen de paardebloemen.


en hield ondertussen de omgeving goed in de gaten.


Als laatste mocht Elwood mee. Heerlijk los rent hij achter mij aan over het lange zandpad.


Vrolijke flierefluiter.


En ook Elwood komt tussen de paardebloemen te staan.


Mooie jonge man, toen hij daar zo stond moest ik terug denken aan vorig jaar rond deze tijd. Onze grote vriend Jayson heb ik toen op dezelfde plek heel mooi op de foto kunnen zetten.


Een jaar terug, Jayson in volle glorie tussen de paardebloemen. Zijn pupil Elwood stond vanmiddag bijna op dezelfde plaats.

2 opmerkingen:

Jan zei

Mooi die mannen in de paardebloemen. En die laatste van Jayson met Elwood. Veel gelijkenis die twee. Super.

Sylvia zei

Prachtig die foto's!

Paardebloemen heel erg mooi als achtergrond!

Ja die foto van Jayson herinner ik me nog heel goed!