De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 31 oktober 2015

Een zonnige herfstdag

Vanmorgen was het stralend herfstweer. Dus er weer even op uit met de heren. Eerst een ronde met Mango en daarna een ronde met de beagle heren. Onderweg weer een leuke serie foto's van ze kunnen maken.

De heren van Bork. Justin, Dylan, Michael en Elwood


Justin,Elwood,Dylan en Michael.


Na de groepsfoto neem ik de heren 1 voor 1 even apart om een paar mooie plaatjes te schieten.
Michael de groeps oudste was als eerste. De zon scheen en Mike kneep zijn oogjes dicht, volgende keer maar een zonnebrilletje voor hem mee nemen.



Grijze muis.
 

 
Elwood is de volgende. Onze kleine prins. Elwood is sinds hij begonnen is met behendigheidstraining gegroeid in zijn zelf vertrouwen.
 

Stoere jonge reu.




 
 Ik had constant contact met hem , zit, blijf , af. Maar opeens kon ik hem niet meer bereiken. Hij stond en bleef maar naar boven kijken, er vlogen geen vogels, er zat niks in de bomen, meer dan 5 minuten lang was hij voor mij onbereikbaar, net af zat hij in een trance, zijn blik was steeds naar boven gericht. Een hele bizarre ervaring waarvan ik kippenvel op mijn lijf had......


Ik krijg weer contact met Elwood en hij komt naar mij toe en likt mij helemaal af. Ik geef hem een knuffel en een extra koekje. Justin is de volgende die op de foto gaat.

 

Na de vakantie in Wales is er bij Justin een knopje omgegaan, zijn stress is voor het grootste deel weg en hij zit weer lekker in zijn vel.



En als laatste Dylan, Truus ongeduld zat al met smart te wachten. Hij weet het, mooi zitten voor de camera levert een koekje op.




We vervolgen ons rondje.  Het was genieten met de mannen.

 

Geen opmerkingen: