De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 28 december 2017

Flapperende oren, genieten

Vanmiddag heerlijk met het jonge grut naar buiten. Even apert met 1 van de oudere heren op stap. Michael is de enige die nog  een beetje  moet ontdooien dus even alleen met 1 van de puppen zal hem goed doen.
Ik ga als eerste met Dylan en Odin aan de wandel. Gisteren het goede nieuws gekregen dat de bloedwaardes van Dylan goed zijn, de medicatie die hij krijgt voor zijn schildklier probleem slaat aan. Beide mannen gaan los van de riem en dat is genieten. Nu Dylan weer beter in zijn vel zit speelt hij in huis ook weer meer, is minder brommerig en slaapt minder diep. Nu hij alleen met Odin op stap was werd er dan ook direct druk gerent en gespeelt. Genieten voor de honden en voor de baas.

De race sloffen gingen aan.



Een blije Dylan samen mett Odin.


Rennen maar.

Gevalletje ruim in je vel zitten en kunstgebit vergeten in t doen hahaha.


Het is super om Dylan weer zo te zien genieten. Onze oude Tukkie is weer terug.



Spelen, dat was iets wat hij al tijden niet meer deed. Maar sinds een aantal dagen is hij opeens weer de vrolijke stuiter. Hij geniet nu volop mee met de kleintjes in huis.





En uitdagen. Kom Odin we gaan weer rennen.....



De wedstrijd gekke bekken trekken , die is gewonnen door Odin hahah, wat kan hij veel verschillende gelaatsuitdrukkingen tonen.


De beide mannen genoten samen.



Een trek hormonica. In...


en uit .


Kleine vriend, wat groei je al.


En weer rennen. Genieten  met een grote G.



 
We gaan terug naar huis en ik neem Michael en Donald mee. Kijken of ik Michael iets meer kan ontdooien.
De riemen gaan weer af en beide heren scharelen mooi samen op. Als Michael begint te rennen gaat Donald met hem mooi. Zo mooi om te zien hoe de kleine man kijkt wat de oude meester doet.
 

Ik doe een spelletje camera vangen met Donald. Heerlijk rent hij achter de camera aan terwijl ik foto's maak.



Grote flapper recht omhoog.


En Michael genoot ervan dat hij even alleen was met Donald.


Kom Mike waar ben je we gaan rennen.


Eerst nog even wat snuffelen.



Kleine vrolijke vriend.


En dan verstapt Michael zich in een muizenhol. De lol van het rennen is voor hem dan over. Een zere voorpoot is het gevolg.


Donald bleef nog even door rennen.


Een pol gras meenemen in zijn bek.



Kleine stoer vent met zijn dikke stampers.


Michael probeerde nog mee te rennen maar hield het voor gezien. In zijn eigen tempo volgde hij de kleine Donald.



Samen aan de snuffel.



Jumping jack.
 

Kom Michael volg mij maar ik zal je veilig thuis brengen



Als laatste ga ik een ronde uit met Elwood en Mango. Heerlijk door het bos  met beide mannen.


 
 
Het was weer genieten samen met mijn maatjes.
 
De rest van de middag had ik geen kind aan de twee kleintjes. In een diepe coma lagen ze samen in de box te slapen.
 
 
 
 

Geen opmerkingen: