De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 24 juli 2018

De meute naar de Very Special show 2018 (3)

Maandag was de tweede showdag. De zon scheen weer volop en in tegenstelling tot de zondag was er geen wind. We besluiten om de honden bij de tent op de camping te laten in de schaduw. Ik zal bij de honden blijven terwijl de rest op de showground is. Ik ga s morgens nog wel even mee om foto's te maken van de jongsten. Daarna ga ik terug naar de tent en zal als honden oppas fungeren.
 
Strak blauwe luchten zonder ook maar 1 wolkje.
 

Extra tarp voor de kennels langs gehangen om de ochtend zon tegen te houden. De honden hadden zo de hele dag schaduw.



Pebbles was weer de eerste die de ring in mocht.


Ze zag de lol er wel van in geloof ik.


Een keurige tweede plaats was haar verdienste.


Donald deed het weer super, liep nog beter dan gisteren. En opnieuw kreeg hij een tweede plaats.



En Odin kwam door de zware selectie van zijn groep en werd keurig vijfde.




Ik ga terug naar de tent en neem de jonkies mee. Pebbles en Diamond hadden de grootste lol samen in de kennel.


Rusten

 

Zwaar leven als honden oppas.




In de middag komt Alinda naar de tent en wisselen we elkaar even af. Ik kan nu wat foto's maken van de teven terwijl Alin honden oppas heeft bij de tent.

Odin zijn zusjes.






Diamond


Pip

Pip en Diamond werden tweede en derde in hun klasse.


En dan de veteranen Angel en Domino.



Beide oudjes werden twee en drie.


Alinda en Odin kwamen weer in de ring met de familie van Odin .




En prachtige tweede plaats.


Nogmaals als groep maar deze keer helaas geen plaatsing.




Zo kwamen twee prachtige maar warme show dagen tot een eind. We hebben genoten. Via de Deense beagleclub konden we s avonds kip ophalen. Er kwam een rijdende kipmobiel met  gebraden kip op de camping, Toppie
 



En terwijl wij zitten te smikkelen is de vermoeidheid toegeslagen bij de honden.

 



 
Na het eten doen we nog een rondje met de honden langs de kust waarna ze allemaal bij de tent hun benches in gaan. Ik ga nog even terug naar de kust speel wat met stenen en maak wat foto's van de ondergaande zon.



Opeens valt mijn oog op een speciaal steentje tussen de duizenden stenen op het strand het is een fossiel stuk van een inktvis.



 


 
En terwijl ik zo aan de vloedlijn zit denk ik alvast aan de dag van morgen. Dan staat de agility op de agenda. Met  Michael en Elwood zal ik de strijd aan gaan.

Geen opmerkingen: