De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 26 juli 2018

De meute naar de Vey Special show 2018 (5)

Op woensdag waren er zweet spoor proeven. Hier deden wij niet aan mee. Wij hadden een rust dag voor de honden. Opnieuw was het een warme dag de oudjes lagen allemaal heerlijk in de koele schaduw met de jonge heren ging ik heerlijk  de Oostzee in. Het water was zo helder dat als ik er tot mijn nek in stond ik mijn eigen tenen nog kon zien, ook de vissen die onder mij door zwommen waren prachtig te volgen. De kleine mannen zijn gek op water maar de golfslag vonden ze eerst maar niks, toen ze er 1 maal aan gewend waren was het ijs gebroken.

Moe na drukke dagen.



Odin en Donald gingen samen met mij te water.


Baasje wat doe je daar.



He wie komt daar aan.

Die kennen we.

Petra kwam met Pebbles en Domino ook zwemmen, de kleine dook zo de zee in.


S avonds was er een feestavond in de grote tent. Er was een uitgebreid buffet en veel gezelligheid. Ik bleef als oppas bij de honden. Petra en Alinda gingen naar het feest, Er werd mij eten en drinken bij de tent bezorgd. Aan het eind van de avond komen Per, Karen en Lone nog even heerlijk nazitten bij ons. De klok was middernacht al ruim gepasseerd voordat wij ons bedje opzochten.

Donderdag waren we weer vroeg op. Er stond een coursing op het programma. We besluiten om maar twee heren en Diamond even te laten coursen, 1 rondje en dan weer rust.

Elwood was de eerste. hij wist direct wat de bedoeling was.



Speedy







Volle concentratie



Ook Diamond wist wat ze ging doen.




Stofwolkjes in de bochten.




Ja en dan de formule 1 klasse. Mango mocht ook.


Opeens staan er allemaal fotocamera's langs de baan, dit wilden ze zien.



Als een speer ging hij over de baan.



Luid geven.






Genieten om hem zo te zien genieten.


Hebbes !!





En vangen Alinda.


Het was genieten om deze drie zo bezig te zien. De rest van de dag is rusten, zwemmen met Donald en in de avond weer heerlijk wandelen langs de kust..









Geen opmerkingen: