De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 4 oktober 2020

4 oktober dierendag

 Nou is het volgens mij voor de mannen hier elke dag wel dieren dag, Aan aandacht en knuffels komen ze geen tekort. Vanmorgen stond ik al weer vroeg naast bed maar helaas was het vies weer, geen lekker weer om te wandelen. Dus eerst maar even aan de koffie. Het klaart weer een beetje op en de heren gaan met elkaar de tuin in , Hup op het bankje. He baas het is dierendag gaan we nog wat doen.

Het begint weer te regenen dus ze vluchten huis weer in. Dan maar weer even een slaapje.

Het klaart op en een paar vragende ogen komen voor mij staan..... Baas toe nou..

Ik ga de garage in en haal mijn laarzen op. Als ik weer de hal in kom zitten er al drie vol ongeduld te wachten. Elwood, Mango en James mogen dan ook als eerste mee. Het drupt nog steeds dus de grote camera blijft thuis. 

   De volgende die mee mogen zijn Odin en Donald en ook dan regent het nog.


En dan zitten er thuis natuurlijk nog twee vol ongeduld te wachten, Michael en Dylan. Het klaart op en ik neem de camera weer mee. We lopen naar een stuk land waar vorige week de aardappels gerooid zijn. De riemen gaan los en de beide oude mannen mogen zich even uitleven.






Ik neem de camera in 1 hand en hou hem laag boven de grond. Ik ren voor de jongens uit en druk ondertussen met mijnvinger de ontspan knop in. Als een mitraileur ratelt de camera en op goed geluk schiet ik vele plaatjes van 2 veteranen die stralen van plezier.



Ik ga sneller en de moddervlokken vliegen achter mijn laarzen omhoog.


En daar ziet Dylan een prooi in. vliegende modder.



Het plezier van de beide oude mannen gaf mij een grote smile.










Het rennen in de losse grond is behoorlijk zwaar voor de oude heren dus ik doe het ook niet te lang.



Even de modder eraf vegen door het lange gras.

We gaan door het bos weer terug naar huis, de mannen en ikzelf hadden genoten.

Het begint weer te regen, de mannen krijgen er niets van mee, die liggen in een diepe slaap, als de zon er doorbreekt en via het raam de kamer verwarmt worden de mannen wakker. Hup ze gaan de tuin in en genieten van de weinige zonnestralen van deze dag.












Geen opmerkingen: