De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 12 oktober 2020

Een regenachtige zondag voor de mannen

 Slecht weer was het afgelopen weekend. Zaterdag had ik een agility workshop met Elwood. Het was nat maar wel weer aanwijzingen gekregen waar ik weer verder aan kan bouwen. Heerlijk om te zien hoe Elwood dan toch nieuwe dingen snel oppakt, daarna is hij wel vermoeid, je merkt dat hij dan veel moet verwerken in zijn koppie.

De geleerde dingen verwerken. James ligt vlak bij zijn oom


Als ik hem s avonds vraag om nog een rondje te lopen kreeg ik geen reactie..... gesloopt.

Zondag was het ook weer een natte dag. De regen jas gaat aan en ik ga aan de wandel. Eerst met Mango. Op zijn eigen blog staan meer foto's  : Klik hier


Donald is de volgende die alleen met mij mee mag. Even alleen met de baas, Donald was daar echt even aan toe merkte ik in alles. Even geen andere mannen die delen in de aandacht, gewoon even samen. De regen komt nog steeds naar beneden maar daar merk je dan gewoon even niets van. 




Op de boom van zijn oom.


Thuis droog ik Donald af en neem dan Odin, James en Elwood mee. En ook dit rondje houden we het niet droog. Nu snap ik wat ze bedoelen met hondenweer


We gaan door het bos en over de velden, de mais is er net af.


En als laatste gaan Michael en Dylan met me mee. Het rondje met de twee oude mannen begon droog maar dat zou niet zo blijven. Zo werd ik voor de vierde keer nat.



Mijn oude maatjes, gewoon genieten van elk moment dat ze nog bij ons mogen zijn.


De zondag liep inmiddels al weer aardig ver de middag binnen. Ik was koud en nat en nam eert een warme douche. Baas en maatjes hadden genoten van deze quality time. Als ik weer beneden kom en een bak koffie inschenk zie ik op de bank twee wel heel heerlijk liggen slapen. Elwood en James... wat de 1 kan kan de ander ook.








Geen opmerkingen: